توسط گروه جهادی شهید امینی ماسک رایگان بین هم شهریان عزیز توزیع شد.

داود طلوعی مطلق

توزیع ماسک رایگان توسط گروه جهادی بسیج دانش آموزی شهید امینی شهرستان بهمئی بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی

بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی امروز با همکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان توسط گروه جهادی شهید امینی ماسک رایگان بین هم شهریان عزیز توزیع شد.
کد خبر : 2436
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آبان 1399 - 22:59

به گزارش سایت خبری عصر آشنا سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت: بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی امروز با همکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان توسط گروه جهادی شهید امینی ماسک رایگان بین هم شهریان عزیز توزیع شد.


آشنا افزود:ویروس کرونا این روزها سبب ایجاد موج نگرانی و اضطراب برای مردم شده است به طوری که عده‌ای با رعایت نکات بهداشتی اما هنوز نگران ابتلا به این ویروس هستند به همین سبب روانشناسان معتقدند که ترس از ابتلا به این ویروس بیشتر از خود ویروس بر سلامت روانی افراد تاثیر می‌گذارد.

اما آنچه در مقابل کرونا مهم است رعایت نکات بهداشتی، فرهنگسازی در جامعه، ماندن در خانه و پرهیز از حضور در اماکن عمومی است از این رو مسئولان و پزشکان از مردم می‌خواهند در این روزها از مسافرت کردن بپرهیزند و با این کار به شیوع این ویروس دامن نزنند.

با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در جامعه اگر مردم رعایت نکنند به گفته مسئولان تعداد مبتلایان به کرونا در این بازده زمانی نیز افزایش می‌یابد و با سیر صعودی این ویروس مواجه می‌شویم.

این روزها نیز می‌گذرد اما آنچه باقی می‌ماند موج همدلی و مشارکت مردم در ریشه‌کندن و از بین بردن ویروس کرونا است به همین سبب با پیوستن به کمپین کرونا را شکست می‌دهیم باید با همکاری یکدیگر و رعایت نکات بهداشتی فردی در راستای از بین بردن کرونا و کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس قدم برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.