مسلم مختاری

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در بهمئی از اوایل شیوع ویروس کرونا و توزیع ۲ هزار بسته در این مرحله

در رزمایش احسان و همدلی بهمئی ۱۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر : 3144
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 17:59

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: هشتمین مرحله پویش و رزمایش بزرگ همدلی نیازمندان به همت سپاه پاسداران، پایگاه‌های مقاومت، هیات‌های مذهبی، هیات امنای مساجد و معتمدان محلی با هدف حمایت از نیازمندان و دانش آموزان کم بضاعت اجرا شد.

سرهنگ پاسدار باقر پسنده با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۸ میلیون ریال است افزود: این بسته‌ها با هزینه ۸۰ میلیارد ریال تهیه و در قالب طرح‌های معیشتی، بهداشتی، ورزشی، احسان مشق و احسان سلامت به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد.

وی ادامه داد: بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، مداد پاک کن و خودکار بین دانش آموزان نیازمند و بسته‌های غذایی شامل، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و مواد بهداشتی بین والدین نیازمند دانش آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

امام جمعه شهر لیکک هم در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف، بویژه حمایت از محرومان و نیازمندان و اهدا ۸ مرحله کمک های معیشتی و مومنانه گفت : خوشبختانه نیروهای انقلابی و اسلامی در دوران شیوع کرونا در تمامی عرصه ها خوش درخشیدند که این یکی از ویژگی های بارز سپاه پاسداران در این ایام بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی کمک و مساعدت به نیازمندان را امری نیک و مهم برشمرد و افزود : شهرستان بهمئی همیشه در کارهای خیر خواهانه پیشتاز بوده است.

وی همچنین از خیرین و نیکوکاران خواست تا پایان و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا از فقرا، ایتام و نیازمندان دستگیری کنند.

مسلم مختاری: خبرنگارصدا وسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.