داود طلوعی مطلق

توصیه بخشدارمرکزی به دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی بهمئی

شوراهای اسلامی به عنوان نماینده  مردم و دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها مکلف به نظارت و جلوگیری از برپایی تجمعاتی از قبیل مراسمات عزاداری، عقد و عروسی، جشن و هرگونه گردهمایی می باشند.
کد خبر : 3127
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 15:04

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، علی کرم صدیقی فر بخشدار مرکزی بهمئی به منظور پیشگیری از تسریع انتقال و شیوع ویروس منحوس کوید ۱۹ برای حفظ سلامت و جان شهروندان عزیز توصیه هایی به دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی بهمئی بیان کردند.

صدیقی فر ضمن تبریک هفته بسیج  و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین جهت سازماندهی و بکارگیری نیروی عظیم مردمی در راستای مقابله با مشکلات، تحقق اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن گفت: به اطلاع میرساند حسب دستورات استاندار و مصوبات ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا به منظور پیشگیری از تسریع انتقال و شیوع ویروس منحوس کوید ۱۹ برای حفظ سلامت و جان شهروندان عزیز، هرگونه برگزاری تجمعات و مراسمات ممنوع می باشد، بنابراین شوراهای اسلامی به عنوان نماینده  مردم و دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها مکلف به نظارت و جلوگیری از برپایی تجمعاتی از قبیل مراسمات عزاداری، عقد و عروسی، جشن و هرگونه گردهمایی می باشند.

وی در ادامه بیان داشتند: در صورت مشاهده چنین مواردی لازم است ضمن ارشاد و دادن تذکر، موضوع را در اسرع وقت به بخشداری، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان گزارش نمایند.

وی درپایان گفت:تساهل دهیاران و شوراهای اسلامی در این زمینه به منزله تخلف و تخطی از قوانین و مقررات و وظایف  تلقی شده و مستوجب برخورد قانونی می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.