۰ نظر
۱۹۳ بازدید

داود طلوعی مطلق

تکریم و معارفه در اداره آموزش وپرورش شهرستان بهمئی

آیین تکریم و معارفه کارشناس ارزیابی عملکرد ،کارشناس سنجش و کارشناس حسابداری انجام شد
کد خبر : 36204
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 - 16:51

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، آیین تکریم و معارفه کارشناس ارزیابی عملکرد ،کارشناس سنجش و کارشناس حسابداری با حضور مدیریت آموزش وپرورش ،معاونین وکارشناسان آموزش‌و‌پرورش روز سه شنبه ۲۱ تیرماه۱۴۰۱ در دفتر مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بهمئی برگزار شد.

مسعودفرحبخش مدیرآموزش وپرورش  ضمن تبریک دهه کرامت وامامت به همکاران  یادآور شد: رسیدگی بیشتر به دانش‌آموزان و رعایت عدالت در مناطق مختلف آموزش و پرورش شهرستان بهمئی مورد توجه آموزش و پرورش می باشد.

لازم به ذکر است در این تکریم ومعارفه از احمد خیران تکریم وتقدیر وتشکرکردند و فخرالدین رام نژاد را به سمت سرپرست ارزیابی عملکرد معارفه نمودند.
همچنین از زحمات چندین ساله  عباس جاودان تکریم و تقدیر وتشکر کردند و عباس مرادی را به سمت سرپرست کارشناس سنجش معارفه نمودند.
در پایان از زحمات احسان دهبانی نژاد تکریم و تقدیر وتشکرکردند و اسفندیار جشانزاده  رابه سمت سرپرست کارشناس امور مالی وحسابداری  معارفه نمودند.

 فرح بخش درپایان از زحمات همکارانی که چندین سال برای آموزش وپرورش زحمت کشیدند و  تکریم شدند تقدیر وتشکرکردند وبرای همکارانی که معارفه گردیدند آرزوی توفیق روز افزون از خداوند منان خواستار شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.