محافل قرآنی نه تنها بار معنوی خاصی دارد بلکه باعث تقویت بنیه علمی فعالان عرصه قران می باشد

داود طلوعی مطلق

جشنواره قرآنی در هفته قرآن وعترت در شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش سایت خبری عصر آشنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی جهان شاد طاعتی پور گفت:جشنواره قرآنی در هفته قرآن وعترت در شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 386
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 - 16:53

به گزارش سایت خبری عصر آشنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی جهان شاد طاعتی پور گفت:جشنواره قرآنی در هفته قرآن وعترت در شهرستان بهمئی برگزار شد.

طاعتی پور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ضمن عرض خیر مقدم خدمت حافظان وشرکت کنندگان در این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت وتجلیل از قرآن آموزان و فعالان عرصه قرآن وعترت و در کنار آن آموزش و رفع اشکال آنها بوده است.

وی در ادامه سخنان خود حضور در این محافل  نه تنها بار معنوی خاصی دارد بلکه باعث تقویت بنیه علمی فعالان عرصه قران می باشد.

این مسئول فرهنگی بیان داشت: در این جشنواره تعداد قابل توجهی شرکت کننده به رقابت پرداختند که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کار انها ضبط و در استان داوران آنها را داوری ونتایج را اعلام خواهند کرد و به برگزیدگان جوایز نفیسی همراه با لوح سپاس اهدا خواهد شد.

وی در پایان از مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان  و معاونت قرآن وعترت اداره کل ارشاد وهمه کسانی که ما را در برگزاری این جشنواره همکاری نمودند تقدیر وتشکر نمود.

جانمحمدخوبپور معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان گفت: این جشنواره قراربود دراسفندماه ۹۸برگزارگرددکه به دلیل وجود بیماری منحوس کرونا به تعویق افتاد و این هفته بعنوان هفته قرآن وعترت معرفی شد.

خوبپور هدف ازبرگزاری این جشنواره را بیشتر توجه به مفاهیم قرآنی از نسلی به نسل دیگر و همچنین نشر فر هنگ قرآنی در جامعه، و روی آوردن جوانان و نوجوانان با آموزه های قرآنی میباشد.

وی در پایان سخنان خوداز مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان ،رئیس وپرسنل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان وهمه کسانی که در برگزاری جشنواره قرآن وعترت همکاری کرده اند بهمئی تقدیر و تشکرکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.