جلسه هماهنگی یادواره50شهید شهر ممبی برگزار گردید.

علی سیناوالی اصل

جلسه ستاد پشتیبانی یادواره پنجاه شهید شهر ممبی با حضور شورای اداری شهرممبی برگزار گردید.

یادواره پنجاه شهید والا مقام شهر ممبی امسال دهم مهرماه در سالن ورزشی شهر ممبی و با سخنرانی سردار حاجتی مدیر کل محترم حفظ آثار ونشر ارشهای دفاع مقدس استان خوزستان برگزار می گردد.
کد خبر : 60717
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 10:20

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،جلسه ستاد پشتیبانی یادواره پنجاه شهید والامقام شهر ممبی برگزار گردید.

دراین جلسه سروان پاسدار یاسین خوب پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا شهر ممبی ضمن خیرمقدم محضر مدعوین،یادواره های شهدا را یکی از برنامه های مهم جهت به تصویر کشاندن فرهنگ ایثار وشهادت نام بردند و افزودند:نسل جوان امروزی باید بداند که انقلاب اسلامی نتیجه رشادتهای جوانان و نوجوانانی است که در مکتب امام راحل تربیت شدند و برای دفاع از خاک وطن از جان شیرین خود گذشتند.

خوب پور در ادامه گفت:یادواره پنجاه شهید والا مقام شهر ممبی امسال دهم مهرماه در سالن ورزشی شهر ممبی و با سخنرانی سردار حاجتی مدیر کل محترم حفظ آثار ونشر ارشهای دفاع مقدس استان خوزستان برگزار می گردد.

عبدصالح داستان بخشدار ممبی نیز ضمن استقبال از این برنامه فرهنگی مهم گفت:روزگاری در میانمان انسانهایی زیستند که برای آرمانشان جنگیدند تا آیندگان بتوانند برای خود هدف و آرمانی داشته باشند و در این مسیر به تکامل برسند واینان همان شهدای راه حق وحقیقت هستند.

داستان همچنین از آمادگی کامل جهت هرچه باشکوهتر برگزار کردن این یادواره خبر داد وبه دهیاران و شوراهای اسلامی وادارات توصیه های لازم را جهت همکاری واطلاع رسانی انجام دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.