جلسه شهرداران و اعضای شورای اسلامی جدید و قدیم شهر لیکک بر سر موضوعات و مشکلاتِ پیرامون شهرداری لیکک

جلسه ای دو ساعته برای رفع چالشها و مشکلات شورای اسلامی و شهرداری لیکک از دور قبل تا امروز / بررسی وضعیتِ زمان و روند تغییر و تحولِ اَموال و اسناد شهرداری لیکک / شفاف سازی برخی شائبه ها / همفکری با همدیگر برای کمک به توسعه شهر / موظف شدن به خودداری از تنش در فضای عمومی جامعه / حفظ حرمت ها در فضای مجازی و جلوگیری از خدشه وارد نمودن بر مسئولان پیشین و فعلی در شورا و شهرداری پیشین و جدید / و تاکید بر اجرای مصوبات جدید به عنوان فصل الخطاب
کد خبر : 34594
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 - 19:47

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ به منظور رسیدگی به برخی موضوعات، مشکلات، چالشها و بررسی وضعیتِ زمان و روند تغییر و تحولِ اَموال و اسناد شهرداری لیکک که یک سالی است بر زمین مانده، جلسه ای با حضور برخی اعضا در فرمانداری شهرستان بهمئی و پشت درهای بسته به مدت ۲ ساعت نفس گیر برگزار شد.

مصوبات جلسه تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ ، مربوط به مشخص شدن زمان و روند تغییر و تحولِ اَموال و اسناد شهرداری لیکک

۱- جناب آقای مهندس تقوی در صورتیکه نیاز به حضورِ ایشان برای تغییر و تحول وجود داشته باشد به دعوت معاونت عمرانی فرمانداری یا معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهمئی در شهرستان حضور پیدا خواهند کرد.

۲- ظرف هفته آینده ، جناب آقای مشیری شهردار محترم به همراه آقای ابوذر کوکبی اصل جهت روشن شدن شبهاتِ مطرح شده در جلسه امروز ، در فرمانداری حضور پیدا کنند.

۳- جناب آقای جوادی معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری به عنوان نماینده فرماندار ، جهت تغییر و تحولِ اَسنادِ شهرداری لیکک معرفی می گردد.
۴- ظرف یک ماه آینده اَسناد توسط رئیس شورا و شهردار گذشته شهر لیکک و واحدهای مربوطه تعیین و تکلیف گردد.

۵- بعد از یک ماه در صورت عدم انجام ماموریت ، به تائید جناب آقای جوادی معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، فردی را که در زمینه ی اجرای مصوبات همکاری نکرده به سیستم های نظارتی و قانونی جهت تعیین و تکلیف معرفی گردد.

۶- هر گونه اظهار نظر و جمله ی شُبهه براَنگیز در فضای مجازی و عمومی توسط مسئولین و شورای قدیم و جدید و شهرداران پیشین و فعلی در رابطه با مسائل اداری و مالی شهرداری ممنوع می باشد.

اعضای حاضر در جلسه تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ ، مربوط به مشخص شدن زمان و روند تغییر و تحولِ اَموال و اسناد شهرداری لیکک

۱- علی محمدی فرماندار
۲- علی جوادی معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری

۳- سید عبدالستار تقوی شهردار پیشین شهر لیکک (و رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری ها)

۴- عباس مشیری شهردار جدید شهر لیکک
۵- شعبان بهمئی عضو پیشین شورای شهر لیکک
۶- علیداد رگبارمقدم رئیس فعلی شورای شهر لیکک
۷- محسن کوکب نژاد عضو شورای شهر لیکک
۸- جمشید زکی نژاد عضو شورای شهر لیکک
۹- عبدالرضا شجاعی نسب عضو شورای شهر لیکک
۱۰- رضا بنیاد داشت عضو شورای شهر لیکک
۱۱- فریبرز چمبری زاده ذیحساب جدید شهرداری لیکک
۱۲- عبدالله بیوکانی مسئول املاک شهرداری
۱۳- مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

اما متن جلسه مربوط به مشخص شدن زمان و روند تغییر و تحولِ اَموال و اسناد شهرداری لیکک به شرح زیر است:

فرماندار شهرستان بهمئی در این جلسه با تاکید بر حفظ حرمت ها و احترام به همدیگر ، بر تسریع در اِحقاق حقوق عمومی و حفظ بیت المال تاکید کرد و گفت: در هر صورتی باید تغییر و تحولات به صورت دقیق ، کارشناسی شده و قانونمند انجام شود و در این مسیر خدشه ای بر اَموال ، هزینه ها ، بدهی ها و مطالبات وارد نشود تا حق و حقوق اصلی به بهترین نحو محقق شود.

علی محمدی با اشاره به اینکه ، باید تمامی اعضای شورای پیشین و جدید ، به همراه شهرداران قبلی و فعلی و سرپرست شهرداری در سال ۱۴۰۰ ، با تعامل و همکاری و به دور از هرگونه تنش همراه با منطق و حسابرسی دقیق تمامی تغییر و تحولات را صورت دهند و هیچ موضوعی از قلم نیفتد افزود: اگر محاسبات و مستندات به صورت دقیق بررسی شود و کارشناسی های لازم صورت گیرد تمامی مشکلات و ایراداتی که مطرح میشود برطرف خواهد شد.

وی از حضور اعضای حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرد و ابراز اُمیدواری کرد که با مشورت ، همکاری و همفکری همه اعضای شورای اسلامی سابق و جدید و شهرداران پیشین و فعلی بتوانیم آینده خوبی را بدون هرگونه موضوعِ چالش براَنگیزی برای شهرمان پیش بینی کنیم.

شعبان بهمئی عضو شورای پیشین شهرلیکک هم در این جلسه ، انجام اُمورات اداری و تغییر و تحولاتِ قانونی به همراه شفاف سازی طبق عدالت و قانون را از آقای عبدالستار تقوی شهردار سابق و عباس شهردار جدید خواستار شد و گفت: ما همه به قانون پایبند هستیم و هرگونه تخلف را نفی می کنیم.

شعبان بهمئی با اشاره به اینکه ، شورای اسلامی شهرلیکک در دور قبل و شهردار پیشین این شهر اقدامات بسیار خوبی را ارائه نمودند که این اقدامات به منزله نادیده گرفتن خدمات شورای اسلامی جدید شهر لیکک و شهردار فعلی نیست افزود: اعضای پیشین شورای اسلامی شهر لیکک و شهردار سابق این آمادگی را دارند که تمامی مراحل قانونی را طی کنند و هیچگاه بی عدالتی و تضییع حق و حقوق شهروندان را نخواهند پذیرفت.

وی از تلاشها و زحمات فرماندار شهرستان بهمئی و معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان که در زمینه ایجاد وحدت ، رفع شائبه ها و پیگیری مشکلات شهر تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد.

عباس مشیری شهردار شهر لیکک از فرماندار شهرستان جهت تشکیل این جلسه و نشست قدردانی کرد و گفت: اگر قبل از بوجود آمدنِ جوهای منفی و تبعات آن ، چنین جلسات و نشست هایی برگزار شود خیلی بهتر و کابردی تر خواهد بود و از خیلی از تنش ها و اخبار نادرست و پیش داوری ها جلوگیری خواهد شد.

عباس مشیری با اشاره به زحمات آقای عبدالستار تقوی شهردار پیشین گفت: اسناد مالی ، بحث چک های برگشتی که صادر شد و بلا تکلیف هستند و قرارداهایی که دارای نواقصاتی هستند ، معوقات کارگران و کارمندان و موضوع میزانِ بدهی هایی که باید مستند و با مدراک لازم همراه باشند و به صورت کلی و جزئی بررسی شوند و همچنین تغییر و تحول کلیه اَموال و اَسناد از عمده ترین و مهمترین مطالبات و خواسته هایی است که باید برآورده شود.
وی با اشاره به اینکه در نتیجه این جلسه مقرر شد که شهردارپیشین ، حداکثر ظرف مدت یک ماه اَسناد دوره گذشته را تحویل دهند گفت: در صورت عدم رعایت این بند که توسط اعضا به تایید رسید از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهدشد.

علیداد رگبارمقدم رئیس شورای اسلامی شهر لیکک در این جلسه ، از تشکیل چنین جلسه ای توسط فرماندار محترم تقدیر و تشکر نمود . و از زحمات و تلاش های اعضای شورا و شهردار در دوره ی گذشته تقدیر کرد و گفت: جهت اولویت بندی و پرداخت به موقع بدهی های شهرداری ، انتظار میرود که تغییر و تحول در یک فضای تعاملی برابر با زمانی که در این جلسه تعیین شده از طرف اعضای سابق صورت گیرد ، تا شهردار و اعضای شورای جدید بتوانند برابر برنامه ی کاری خود جهت حل مشکلات و خدمت به شهروندان عزیز اقدامات لازم را انجام دهند.

عبدالستار تقوی شهردار پیشین شهر لیکک از اعلام آمادگی خود برای همکاری و رفع مشکلات موجود در زمینه زمان و روند تغییر و تحولِ اَموال و اسناد شهرداری لیکک در دوره ی تصدی و مسئولیت خود خبر داد و گفت: در این جلسه که به ریاست آقای علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی و با حضور اعضای شورای پیشین و جدید شهر لیکک و شهرداران قبلی و جدید برگزار شد مقرر شد که همه مصوبات اجرائی شود و همه ما به قانون پایبند باشیم.

عبدالستار تقوی به بیان برخی هزینه ها و کارهای عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف شهری از جمله احداث ساختمان شهرداری برای رفاه حال کارمندان ، کارگران ، عوامل و مردم برای خدمت رسانی مطلوب اشاره کرد و ابراز اُمیدواری کرد که با برنامه ریزی درست و با همکاری اعضای سابق و جدید شورای اسلامی شهر لیکک و شهرداران جدید و قبلی تمام مشکلات برطرف شود و هیچ گونه تضییع حق و شائبه ای صورت نگیرد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.