۰ نظر
۱۷۴ بازدید

داود طلوعی مطلق

جلسه شورای زکات دربخش ممبی در محل کمیته امداد برگزارگردید

وقتی در قرآن کریم زکات ونماز در کنار همدیگر آورده شده اند به این معناست که اهمیت زکات اگر اندازه نماز باشد ولی کمتر از آن نیست
کد خبر : 6596
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 21:20

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،محمدعلی شجاعی دبیرشورای زکات و رئیس کمیته امداداداره بخش گفت:جلسه شورای زکات بخش ممبی در محل کمیته امداد بخش ممبی برگزارگردید.

ممبی ضمن عرض خیرمقدم وآرزوی قبولی طاعات وعبادات حاضرین گفت:وقتی در قرآن کریم زکات ونماز در کنار همدیگر آورده شده اند به این معناست که اهمیت زکات اگر اندازه نماز باشد ولی کمتر از آن نیست.

شجاعی افزود:خوشبختانه مردم ولایی بخش ممبی بادادن زکات همگام وهمدوش کمیته امداد در رسیدن به مشکلات نیازمندان ومددجویان منطقه پیشقدم هستند واز این مردم فهیم تقدیر وتشکر می کنیم.ایشان همچنین تآکیدکردند که عاملین زکات در جمع آوری فطریه مردم تلاش مضاعفی داشته باشند تا این فریضه الهی درپایان ماه مبارک رمضان حلاوتی برای نیازمندان باشد.

دبیرشورای زکات بیان داشت: از سپاه وبسیج نیز که درکنار کمیته امداد به دستگیری از نیازمندان می پردازند تقدیر وتشکر کردند و از این نهاد انقلابی درخواست کرد که در جمع آوری زکات وبه خصوص زکات فطریه درکنار کمیته امداد فعالیت نماید.
ایشان رعایت موارد وپروتکل های بهداشتی رادر روزهایی که رنگ شهرها ومناطق کشور و منطقه قرمز است الزامی دانستند و گفتند:باتوجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی و جمع آوری زکات غلات و همچنین جمع آوری زکات دام،عاملین محترم زکات باید کمک کار کادر محترم درمان باشند.

وی درپایان گفت :والی اصل کارشناس مشارکتهای مردمی اداره ممبی به صورت بیست وچهارساعته جهت همکاری با عاملین محترم زکات آمادگی کامل دارد تا همه ما بتوانیم از این مسئولیت خطیر که بردوش ماست سربلند بیرون بیاییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.