جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهرستان بهمئی برگزار شد.

مسئله خودکفایی در مواد غذایی و رونق بخشیدن به کشاورزی و دامداری کشور یکی از فوری ترین واجبات نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر : 51415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 8:11

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به همت کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهرستان بهمئی برگزار شد.


سروان پاسدار جهانگیر آشنا دبیر قرارگاه امنیت غذایی و مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این جلسه به گزارش عملکرد کانون بسیج مهندسین کشاورزی در یک سال گذشته اشاره کرده اند.
جهانگیر آشنا با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده اند:امروز مسئله خودکفایی در مواد غذایی و رونق بخشیدن به کشاورزی و دامداری کشور یکی از فوری ترین واجبات نظام جمهوری اسلامی است.جبهه تولید کشاورزی در حقیقت یک صحنه مقدس از دفاع عمومی ماست و پرداختن به این دفاع یک عبادت بزرگ است.
کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی امسال با دو تیم دامپزشکی در چندین مرحله در جهت واکسیناسیون دام در کنار اداره دامپزشکی همکاری های لازم را انجام میدهد.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده قرارگاه امنیت غذایی شهرستان بهمئی گفت:توجه به موضوع دامپروری و خودکفایی و استفاده بهینه از منابع پایه یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری در سال های اخیر می باشد.در سال جاری در تعامل و هم افزایی با دولت سیزدهم فرایند ارتقاء بهره وری دام سبک با رویکرد مدیریت دانش بنیان و هوشمند زنجیره تولید گوشت قرمز تهیه و جهت اجرا در یک برنامه ۷ساله با استفاده از ظرفیت عظیم تخصصی شجره بسیج مصوب گردید.

دکتر علیپور مدیر دامپزشکی شهرستان بهمئی در این جلسه به اهمیت تعامل بین بسیج و دامپزشکی در تحقق طرح ارتقاء بهره وری و خودکفایی در محصولات راهبردی اشاره کرده اند.
دامپزشکی شهرستان بهمئی برای پیشبرد این طرح درکنار کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی همکاری های لازم را انجام میدهد.

اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در جلسه گفت:متاسفانه بخش کشاورزی از عرصه‌ی دانش بنیان یک مقداری دورتر از بخش های صنعت و خدمات و مانند اینها است.اگر ما در کشاورزی شرکت های دانش بنیان را افزایش بدهیم و دانش را در مسئله ی کشاورزی بکار گیری کنیم میتوانیم در امر تولیدات کشاورزی شاهد رشد چشمگیری باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.