۰ نظر
۹۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

جلسه مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با معاونین و مسولان بانک های رفاه و توسعه تعاون در محل وزارت کار

سهم بانک توسعه تعاون ۴۵ میلیارد تومان و سهم مشارکت بانک رفاه نیز ۵۵ میلیارد تومان است.
کد خبر : 8466
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 8:59

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از راک نیوز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد از جلسه مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با معاونین و مسولان بانک های رفاه و توسعه تعاون در محل وزارت کار با معاون وزیر مهندس پناه خبر داد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: با توجه به بازدیدی که مجموعه معاونین وزارت کار و رفاه اجتماعی از استان داشتند و با عنایت به دستور وزیر محترم و همچنین جناب دکتر جهانگیری مصوب شده بود که کنسرسیومی متشکل از بانک های عامل برای تامین اعتبار سد آبریز تشکیل شود.

سید محمد موحد بیان داشت خوشبختانه با پیگیری های مداومی که با مساعدت و همراهی مداوم استاندار محترم و معاونین عمرانی و اقتصادی ایشان و مدیرعامل منابع آب استان با تشکیل نشست امروز مصوب شد که هر دو بانک به صورت مشارکتی در این پروژه حضور داشته باشند.

نماینده مردم شریف شهرستانهای چهارگانه تصریح کرد: سر جمع این اعتبار صد میلیارد تومان است که برای احداث و آغار عملیات اجرایی هزینه می شود.

موحد گفت: سهم بانک توسعه تعاون ۴۵ میلیارد تومان و سهم مشارکت بانک رفاه نیز ۵۵ میلیارد تومان است.

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده با بیان این موضوع که سد آبریز یکی از حیاتی ترین پروژه برای بحث کشاورزی در این حوزه انتخابیه است افزود: به حمدالله کارهای خوبی صورت گرفته و ان شاالله بزودی مردم شاهد اجرای آن خواهند بود. سید محمد موحد با تشکر از دکتر روشنفکر و دفاعیات خوب ایشان از پروژه های عمرانی استان عنوان نمود اعتبارات قابل توجهی در همین نشست برای پروژه های بویراحمد ، دنا و مارگون نیز در نظر گرفته شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.