۰ نظر
۳۱۱ بازدید

مسلم مختاری

جلسه هماهنگی مدیران بهمئی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان+ تصاویر

60 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.
کد خبر : 64482
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 21:42

اجرای بیش از ۶۰  عنوان برنامه هفته بسیج در بهمئی

۶۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج گفت: در هفته بسیج امسال ۶۰ عنوان برنامه متنوع به همت حوزه‌ها و اقشار بسیج، پایگاه‌ها و مساجد، در قرارگاه‌های ۱۰  گانه بسیج اجرا می‌شود.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه ، همچین همایش حمایت از مردم مظلوم غزه و دفاع  از ارزشهای انقلاب  اسلامی و تجدید پیمان  با آرمانهای امام راحل و مقام معظم  رهبری برگزار می شود افزود: برگزاری اردوی راهیان نور،  غبارروبی گلزار مطهر شهدا، اعزام  گروه های جهادی به مناطق محروم و میقات صالحین از جمله برنامه‌های این هفته  است.

وی با اشاره به اینکه ، حضور در نماز جمعه ، برگزاری مسابقه عصر خدمت‌رسانی برای پایگاه‌ها و مساجد، پیاده‌روی ، تجمع بزرگ بسیجیان روز ۳ آذر ، نمایشگاه عکس، سرکشی از  خانواده معظم شهدا، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز، تجلیل از بسیجیان، اعزام گروه‌های درمانی، عصر شعر و تئاتر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و هنری از برنامه‌های اجرایی هفته بسیج  در این شهرستان است گفت: ۶ کارگروه دفاع مقدس در این شهرستان، مناطق مختلف و مراکز بخش‌ها برای تدوین ویژه برنامه‌های این هفته تشکیل شد تا برنامه‌ها با کیفیت بهتر و رعایت شیوه نامه‌ها به خوبی اجرا شود.

بزرگداشت روز سوم آذر ، تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان، دیدار از جانبازان، برگزاری یادواره شهدا در مناطق مختلف، گرامیداشت حماسه عملیات‌های دفاع مقدس، پاسداشت سربازان، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، بزرگداشت شهدای سلامت، تجلیل از مدافعان سلامت، حضور در نماز‌های جمعه، تجلیل از نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس، تبیین نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاعی در پرتو ولایت مداری جوانان، تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه دفاع مقدس، محافل خاطره گویی و روایت گری از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان بهمئی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی هم با تبریک فرا رسیدن هته بسیج بر مشارکت همگانی برای بزرگداشت این ایام تاکید کرد و گفت: بسیج متعلق به همه جامعه است و همه ما باید در راستای برگزاری ویژه برنامه های این ایام  اقدام کنیم.

عبدالله حبیبی منش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: برجسته سازی نسل کشی رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار زنان و کودکان ، جهانی شدن مظلومیت فلسطین و حمایت همه جانبه آزادی خواهان جهان که از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند از جمله موضوعاتی است که رسانه‌ای می‌توانند در این خصوص تولید محتوا کنند.

وی گفت: هرکجا به چالش و تهدیدی از ابتدای انقلاب مواجه شده ایم و هرجایی که برای نظام و انقلاب احساس خطر کرده ایم بسیج به میدان آمده است و آن تهدید دفع شده است.

سرهنگ نورایی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: دشمن هدفش ضربه زدن به انقلاب و نظام است و رسانه‌ها با انعکاس درست و دقیق دستاورد‌های نظام و دولت می‌توانند جلوی این التهابات دشمن را بگیرند.

برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنجم آذر با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» اجرا می شود .

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.