۰ نظر
۱۲۷ بازدید

بمناسبت هفته دولت :

جلسه کارگروه ساماندهی گلزار مطهر شهدادرشهرستان بهمئی

جلسه کارگروه ساماندهی گلزار مطهر شهدادرشهرستان بهمئی برگزارشد
کد خبر : 40675
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 9:32

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دستگاههای عضو و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان نمودند:  امروز رسالت ما در قبال شهدا شهدا این است که شهدارفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشتند و امروز فرصت خدمت بسیار کوتاه می باشدو ما بایدقدر لحظه لحظه دوران خدمت را بدانیم تا در روز محشر شرمنده شهدا نشویم واز آنجائیکه خانواده شهدا و ایثارگران به گردن ما حق دارند می بایست تمام ظرفیت موجود را برای خدمت به این عزیزان بکار بگیریم تاتوانسته باشیم رضایت مردم را به نظام فراهم و در کاستن بار مشکلات یار و یاور آنان باشیم .

سیدنصرت اله سالاری در ادامه بیا داشت:که در راستای آیین نامه اجرایی ماده ۱۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران همه مادر این قبال مسئولیم و از دستگاه های عضو در خصوص احداث و بهسازی جاده های مواصلاتی مناسب ، تامین انشعابات برق و آب مورد نیاز گلزار ها در خواست همکاری نمودندو همچنین در جهت نگهداری و ترمیم گلزار شهدا توسط شهرداری در سطح شهر و دهیاران در حوزه روستایی نکاتی را یادآور شدند.

وی در پایان سخنان خود از حسن نیت فرماندار محترم شهرستان بلحاظ پیش بینی اعتبار لازم جهت ساماندهی گلزار مطهر شهدا و همچنین شهردار جوان و انقلابی که در همه ابعاد و زمینه ها بنیاد را مورد لطف خودشون قراردادند تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار و رئیس کارگروه گلزار شهدا گفت:  بزرگترین کار خیر خدمت به بهترین قشر یعنی خانواده شهدا و ایثارگران است که باید این مفهوم را بیان کنیم و در این راه جهاد کنیم ،لذا هر اقدامی که در راستای خدمت به شهدا و ایثارگران انجام می شود در جهت رشد و انسان سازی است .

محمدی در ادامه از گلزارهای شهدای شهرستان بهمئی تحت عنوان یک دنیا گنجینه ازستاره های دفاع مقدس یادکردند و بیان داشتند: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد دارند خدمت کردن به راه شهدا، موجبات افزایش برکت جامعه می‌شود .

وی درپایان  از مسئولان دستگاههای عضو خواستند تا در خصوص ساماندهی گلزارهای شهدا با جدیت بسیار ساماندهی و بهسازی گلزارهای شهدا اقدام و تمام توان و تلاش خویش را بکار گیرند.

درپایان جلسه و پس از نکته نظرات حاضرین مصوباتی از جمله بهسازی راه های مواصلاتی گلزار شهدا ، آب رسانی ، و ترمیم گلزارهای که نیاز به مرمت دارند به تصویب رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.