معلمان پایه ریز تمدن نوین هستند چون نیروی انسانی شایسته اگر نباشد تمدنی به وجود نخواهد آمد

داود طلوعی مطلق

جلسه کمیته اجرایی هفته معلم بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی بمناسبت گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.

دوران طلایی دفاع مقدس مهمترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود
کد خبر : 31344
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 13:20

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا جلسه کمیته اجرایی هفته معلم بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی بمناسبت گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.  سروان پاسدار جهانگیر آشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی درابتدای این جلسه به تشریح برنامه های هفته معلم اشاره کرده اند.

جهانگیر آشنا با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند:معلمان پایه ریز تمدن نوین هستند چون نیروی انسانی شایسته اگر نباشد تمدنی به وجود نخواهد آمد لذا شایسته هست ما توجه خاصی به این قشر داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این جلسه ضمن عرض تسلیت لیالی قدر و تبریک هفته عقیدتی و سیاسی و همچنین هفته معلم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی شهرستان بهمئی با اشاره به حضور پر شور معلمان در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی اظهار داشت: دوران طلایی دفاع مقدس مهمترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود.

غلامی نژاد افزود: در بررسی‌های دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد شخصیت های مختلف به موضوع بسیار مهمی می‌رسیم که توجه به آن اهمیت موضوع را نشان می‌دهد مقام معظم رهبری بارها فرمودند آثار استاد شهید مطهری، مبنای فکری نظام است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از تعامل بسیار خوب اداره آموزش و پرورش در کارهای فرهنگی و تربیتی همراه با بسیج فرهنگیان و دانش آموزی تقدیر و تشکر کرده اند

غلامعلی مویدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن عرض تسلیت شبهای قدر و گرامیداشت هفته معلم به بیان ویژگی های شهید مطهری پرداخت.

مویدی گفت: ارتباط آموزش و پرورش و سپاه ارتباط مهمی است و این تعامل ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی است که ما در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بهمئی آمادگی کامل داریم همراه با سپاه شهرستان بهمئی گام های موثری را برای پیشرفت جامعه فرهنگی و دانش آموزی داشته باشیم و به این همکاری افتخار می‌کنیم.

مویدی با تاکید بر اینکه شغل معلمی جایگاه ویژه ای برای تعیین سرنوشت هر مملکت دارد، بیان داشت: در شرایط کنونی که دشمنان با تمام قوا جنگ نرم را علیه نوجوانان و جوانان ما آغاز کرده است معلمان نقش بسزایی در هدایت دانش آموزان دارند.

وی یادآور شد: آینده روشن هر کشور در گرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و این معلمان هستند که با روح تعهد به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان تربیت چنین نسلی را فراهم می سازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.