۰ نظر
۱۴۳ بازدید

حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در موکب های استان در کشور عراق / درخشان: پیاده روی اربعین، نوید تحقیق تمدن نوین اسلامی است /پیاده روی اربعین مظهر همه خوبی ها و درس معرفت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از موکب های مسیر پیاده روی اربعین از مرز شلمچه تا مسیر نجف و کربلا بازدید و با مسولین موکب ها نشست و گفتگو کرد.
کد خبر : 59415
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 9:09

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از موکب های مسیر پیاده روی اربعین از مرز شلمچه تا مسیر نجف و کربلا بازدید و با مسولین موکب ها نشست و گفتگو کرد.

امین درخشان ابتدا پس از حضور در پایانه مرزی شلمچه در موکب امام حسن مجتبی که محدوده بصره مستقر است با اعضای تیم کاری این موکب نشست و گفتگو کرد و از توجه مسولین این موکب به فعالیت های فرهنگی و هنری و تربیتی تقدیر کرد .

در ادامه همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مسجد حنانه نجف اشرف با اعضای موکب استان و هیات جوانان حسینی استان و شهرستان بهمئی دیدار و از همت و پشتکار و برنامه ریزی و تدارک پذیرایی از زائرین قدردانی کرد.

درخشان همچنین در ادامه مسیر پیاده روی اربعین با حضور در موکب شهدای شهرستان بهمئی و موکب امام رضا علیه‌السلام استان در عمود ۱۶۸ و۱۷۰با نمایندگان استان که از طرف سازمان حج و زیارت به مسیر اعزام شدند دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای این مواکب و ناظران حج و زیارت از تلاش های شبانه روزی آنها قدرشناسی کرد.

درخشان با بیان اینکه در تحقق این حماسه بزرگ که بزرگترین و با عظمت ترین رویداد مردمی تاریخ بشریت است همه کسانی که خدمتگزار زائرین هستند در تحقق این حماسه بزرگ نقش آفرین هستند که شایسته قدردانی و توجه بیش از پیش است .

وی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی دو سال گذشته به مسأله موکب های استان شخصا ورود جدی داشتند افزود: وی با اهتمام جدی برای رفع مشکلات و کاستی ها موکب داران استان همواره تاکید داشتند و همه جلسات اربعین را شخصا مدیریت کردند.

در ادامه نمایندگان موکب ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود جهت هر چه بهتر برگزار شدن روند فعالیت های موکب پرداختند و از حضور صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.