۰ نظر
۳۷۹ بازدید

مسلم مختاری

حضور نماینده ولی فقیه استان در شهرستان بهمئی به منظور معارفه امام جمعه جدید شهر لیکک و شرکت در برنامه های مختلف + تصاویر

استقبال مردم بهمئی از نماینده ولی فقیه در استان در ورودی شهر لیکک، غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهرستان، حضور در منزل شهیدان خوب از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ، سرکشی و تحلیل از دو تن از روحانیون پیشکسوت بهمئی، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان و برگزاری ویژه برنامه های معارفه امام جمعه جدید لیکک به همراه ایراد خطبه های نماز از برنامه های سفر یک روز نماینده ولی فقیه به شهرستان بهمئی است.
کد خبر : 43300
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 8:35

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ، امام جمعه جدید شهر لیکک، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ویژه برنامه های متنوعی از ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

در ابتدای این برنامه ها، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و همراهان مورد استقبال پرشور و گرم مردم ولایتمدار شهرستان بهمئی قرار گرفتند، که با قرائت پیام خیرمقدم فاطمه امیدی دختر ۱۰ ساله این شهرستان به جمع حاضر، بویژه آیت الله حسینی مراسم این روز آغاز شد.

همچنین جمعی از مردم و مسولان در ورودی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی از آیت الله حسینی و همراهان استقبال کردند و ورود ایشان را خیرمقدم گفتند.
سپس در مراسمی با حضور آیت الله سیدنصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گلزار مطهر شهدای شهرستان بهمئی واقع در مسکن مهر یا سایت اداری شهر لیکک غبارروبی و عطر افشانی شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد، همچنین با حضور در این مکان مقدس با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

گفتنی است امروز صبح راس ساعت ۸ صبح و در ادامه سفر آیت الله حسینی، ایشان علاوه بر سرکشی از دو نفر از روحانیون پیشکسوت شهرستان، ساعت ۹ صبح در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی شرکت کردند ، حضور در منزل خانواده شهیدان حادثه تروریستی شاهچراغ شهیدان هوشنگ و امید خوب ، و سپس ساعت ۱۱:۴۵ ظهر برای برگزاری مراسم تودیع و معارفه امامان جمعه شهر لیکک در محل مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر لیکک و سخنرانی در جمع مردم این شهرستان و ایراد خطبه های نماز جمعه شهر لیکک هم راس ساعت ۱۲ ظهر صورت گرفت.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.