داودطلوعی مطلق

حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه یاسوج در دوره تربیت مربی قرآن کریم (طرح بشری)

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به مربیان و موسسات آموزشی قرآن:آموزش درست قرائت قرآن کریم را با استفاده از روش های جدید و نو برای صحیح مد نظر قرار دهید.
کد خبر : 48686
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 14:00

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،آیت اله سید نصیر حسینی در دیدار با مربیان موسسات قرآنی وپرورشی بیان داشت:در محضر قرآن بودن کلمات وحی را بر زبان جاری کردن همراهی با انبیاء ​و اولیاء پروردگار است.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه بایستی با قرآن انس داشته باشیم ​افزود:طرح قرآنی بشری طرحی است که بر اساس آن مربیان و علاقه مندان به درستی ​آموزش روخوانی قرآن ​صورت می گیرد و این طرح یک کار ارزشمند و ماندگار می باشد، که باعث انس و الفت گرفتن اقشار مختلف جامعه با حقیقت قرآن ​است.

امام جمعه شهر یاسوج یاد آور شد: بایستی کلام وحی که ارزش والایی دارد در جامعه دینی به درستی قرائت شود، و یک برنامه ریزی مدون و دراز مدت برای ایجاد شور و نشاط و سوق جوانان و نوجوانان برای قرائت صحیح مد نظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه ادامه داد:قرآن کلید ورود به بهشت است و این کتاب مقدس پر از نورومعرفت روشنایی می باشد و سعادت دنیوی و و اخروی کسانی را که به فرامین آن جامع عمل پوشاندند در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت قرائت قرآن کریم نزد پروردگار عنوان کرد:کتاب آسمانی قران که به زیبایی و بدون از کم و کاستی بر بشر نازل شد، بشر بایستی ​به دستوراتش عمل کند و به زیبایی ​و بدون از اشتباه تلاوت شود.

 

    

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.