آسیه مجیدی مهر

دعوت از جامعه فرهنگیان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) در معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به عنوان روز قدس، همه نقشه های استکباری نظام سلطه را در تسلط بر خاورمیانه بزرگ نقش بر آب ساخت.
کد خبر : 69211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 22:03

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی با صدور پیامی  از جامعه فرهنگیان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده اند. متن پیام به شرح زیر میباشد.

روز قدس، روز اسلام است.

ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) در معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به عنوان روز قدس، همه نقشه های استکباری نظام سلطه را در تسلط بر خاورمیانه بزرگ نقش بر آب ساخت،

امام راحل گویی این روزها را نظاره‌گر بودند که اسرائیل را غده‌ای سرطانی نامیدند و بر اتحاد جهان اسلام برای مقابله با تجاوزگری‌های آن فریاد برآوردند.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمانان عزیز و ملت ایران اسلامی، همگان، بویژه فرهنگیان و دانش آموزان گرامی را به شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌نمایم

زیرا حضور یکپارچه امت اسلامی و جامعه فرهیخته فرهنگیان که در همه عرصه های انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی تا جنگ ترکیبی الگوی ولایتمداری ایران عزیز بودند، در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که طبق منویات رهبر معظم انقلاب رژیم جعلی اسراییل به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود.
رخدادهای اخیر نوید دهنده آن است که روزی مسلمانان جهان به امامت مقام معظم رهبری در قدس شریف نماز شکر و وحدت خواهند خواند.
بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که میراث گرانقدر و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) برای حمایت از تداوم سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده یک اعتقاد الهی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و زنده نگهداشتن عشق به مسجد الاقصی است، حضور حماسی و فراگیر خواهیم داشت.

سرگرد پاسدار جهانگیرآشنا
مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.