۰ نظر
۱۰۲ بازدید

جهانگیرآشنا

دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از اقشار مختلف مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرد.
کد خبر : 68363
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 19:21

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد در این پیام، ۲۲ بهمن را نماد اقتدار و بصیرت دینی خواند و افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعت با انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرد.

غلامی نژاد در این پیام، با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را نماد مبارزات ملت ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) در مقابل رژیم طاغوت شاهنشاهی عنوان کرد که نتایج آن در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران انجامید.

وی با اشاره به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست‌ها نسبت به ایران اسلامی، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، سرآغاز شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شد و فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این پیام، اعلام کرد: تولید آثار فاخر هنری با نگاه به مبارزات انقلابی و پایداری دینی مردم مومن ایران در دوران طاغوت، نیاز مهم نسل جوان و رسالت مهم دست اندرکاران امور فرهنگی کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی، ولایتمداری و انقلابی گری را رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مایه نااُمیدی دشمنان ایران اسلامی است که امسال نیز شاهد آن خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.