داود طلوعی مطلق

عزل مدیر کمیته امداد گچساران /دلجویی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از مددجوی گچسارانی+حکم

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی‌ پیرامون وضعیت زندگی مددجوی روستای بن پیر گچساران که درآن کلیپ از کمیته امداد استمداد کرده بود و دلخوری متعاقب وی از درج مطالب عنوان شده در فضاهای مجازی ضرورت دلجویی و بررسی مشکلات این مددجو از نزدیک احساس شد
کد خبر : 35448
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 تیر 1401 - 8:24

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از قلم دنا در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی‌ پیرامون وضعیت زندگی مددجوی روستای بن پیر گچساران  که درآن کلیپ از کمیته امداد استمداد کرده بود و دلخوری متعاقب وی از درج مطالب عنوان شده در فضاهای  مجازی ضرورت دلجویی و بررسی مشکلات این مددجو از نزدیک احساس شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مددجوی ساکن روستای بن پیر شهرستان گچساران از وی دلجویی کرد و همچنین مدیر کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان گچساران را به خاطر این رفتار عزل کرد.

 قباد مبشری در این خصوص گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی‌ پیرامون وضعیت زندگی مددجوی روستای بن پیر گچساران  که درآن کلیپ از کمیته امداد استمداد کرده بود و دلخوری متعاقب وی از درج مطالب عنوان شده در فضاهای  مجازی ضرورت دلجویی و بررسی مشکلات این مددجو از نزدیک احساس شد.

مبشری اظهار کرد: در همین خصوص از منزل این مددجوی سالخورده‌ بازدید و ضمن دلجویی از وی، دستورات لازم جهت حل مشکلات نامبرده در زمینه تهیه ملزومات اساسی منزل صادر شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی همیشه در کنار مردم بوده و هست، گفت: در  کمیته امداد حفظ عزت خانواده‌ها را مورد توجه جدی قرار می‌دهیم و خود را امانت‌دار مردم می‌دانیم و در راه برآوردن احتیاجات آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مبشری تأکید کرد: توصیه ما به همکاران امدادگر و بخصوص مددکاران این است که در تمامی مراحل بررسی و ارایه خدمات، شأن جامعه مددجویی و کرامت افراد را رعایت کنند.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه در خصوص پیگیری مشکلات مددجویان، خواست در درج مطالب مرتبط با مشکلات جامعه هدف کمیته امداد رسالت خود را به دقت انجام داده و حفظ عزت و کرامت مددجویان را در اولویت قرار دهند.

بر اساس حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، «دارفرین» کارشناس امور توانمندسازی اداره شهرستان باشت به عنوان سرپرست اداره کمیته امداد گچساران منصوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.