۰ نظر
۱۱۷ بازدید

داود طلوعی مطلق

دنبال بر هم زدن وحدت نیروهای انقلاب نیستم/ مردم به برنامه‌ها رای می‌دهند نه چهره‌ها

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به برنامه‌ها رای می‌دهند نه چهره‌ها، گفت: دنبال بر هم زدن وحدت نیروهای انقلاب نیستم.
کد خبر : 6410
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 10:10

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، شاهین محمدصادقی عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست جداگانه در جمع اعضای هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و همچنین شورای مرکزی شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جمهوری اسلامی از دوره‌های پر افتخار خود را پشت سر می‌گذارد کشور ایران یکی از دوران اثرگذار خود در تاریخ را اکنون پشت به خود می بیند.

نسبت به موفقیت‌های کشور عادی‌انگار شده‌ایم

وی گفت: اگر به اطراف خود نگاه کنیم به دلیل عادی انگاری موفقیت‌ها در حق انقلاب خطای بسیاری کرده‌ایم امروز  هیچ معادله‌ای بدون ما تعریف نمی شود.

وی گفت: کشوری هستیم که برخی ما را منزوی معرفی می‌کنند اما بدون ما هیچ تحولی رقم نخواهد خورد در حالی که گذشته‌ها در ریزترین موارد برای ما تصمیم گرفتند اما امروز در آخرین نقطه این کشور برای انتخاب یک عضو شورا کسی حق دخالت ندارد.

محمدصادقی ادامه داد: در عرصه نظامی نیروی دریایی ما ۱۲ ساعت در مقابل بیگانه مقاومت نکرد اما امروز جمهوری اسلامی ابرقدرتها را در دریا گروگان می‌گیرد تا با عذرخواهی آزاد شوند اما بعضاً این کارها را کوچک جلوه می‌دهیم.

این عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هیچ کشوری از منطقه بدون اراده ما دولتی نمی آید و دولتی نمی‌رود در حالی که عربستان بیش از دو میلیارد دلار در انتخابات ریاست جمهوری عراق هزینه کرد اما این ما بودیم که پیروز شدیم همه ابرقدرت‌ها جمع شدند که دولت خودشان را در لبنان سر کار بیاورند اما دولت مورد دلخواه ما روی کار آمد.

وی گفت: عربستان تجهیزات مرگبار بر روی مردم یمن به کار می‌گیرد اما مردم مظلوم و فقیر یمن را نمی‌تواند از پا در بیاورد.

سخن بعضی‌ها در مورد دستاوردهای هسته‌ای: گوری که در آن مرده نیست!

محمد صادقی در ادامه افزود: آن‌ها از خدا می خواهند که با آنها کنار بیاییم اما رهبر انقلاب هوشمند و صاحب نظر است و به دلیل هدایت هوشمندانه هرگز فریب دشمن را نمی‌خوریم و زیر بار درخواست‌های نامشروع آنها نمی‌رویم.

وی ادامه داد: در عرصه داخلی به همه علوم جدید دنیا مثل نانو و هوافضا و سایر موارد مسلط هستیم این در حالی است که در برهه‌ای وقتی از هسته‌ای سخن می‌گفتیم برخی دوستان اصلاح‌طلب می‌گفتند بالای سر گوری که مرده در آن نیست نباید گریه کرد.

وی گفت: همه اینها ناشی از اراده خداوند و رهبری داهیانه امام و مقام معظم رهبری بوده است و برای همه اینها به مردم پای کار نیازمندیم اگر مردم پای کار نباشند امام معصوم مبسوط الید نخواهد بود و هر چه داریم از حضور مردم است.

محمدصادقی ادامه داد: امروز دل رهبری به حضور مردم خوش است زیرا که مردم استوانه جمهوری اسلامی هستند بپذیریم که مردم از دین و انقلاب برنگشته‌اند و اگر مشکلی هست به واسطه عملکرد ما مسئولان است.

مردم از دروغ‌گویی بعضی‌ها ناراضی هستند

شاهین محمدصادقی یادآور شد: امروز قدرتمندی جمهوری اسلامی یک طرف و کارهای ما طرف دیگر قضیه است برخی رفتارهای ما روی مشارکت مردم اثر می‌گذارد چرا که مردم از بعضی رفتارهای ما ناراضی هستند نباید به مردم دروغ بگوییم و فخر بفروشیم.

وی گفت: امروز بخش زیادی از مردم دخل و خرج آنها به هم نمی‌خورد برخی مردم از غصه ازدواج فرزندانشان اشک می‌ریزند اینها سیاه‌نمایی نیست بلکه واقعیت‌هایی است که نمی توان روی آن ها چشم بست چرا که مصالح ملی را گاها فدای منافع حزبی کرده‌ایم در حالی که نه امام و نه رهبری چنین این مشیی نداشتند.

محمد صادقی به برخی دیگر از مشکلات امروز کشور اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۱ میلیون و گاه بنا بر گفته‌ها تا ۱۸ میلیون حاشیه‌نشین داریم که بسیار تلخ است نظام جمهوری اسلامی برای دفاع از همین مردم به وجود آمد.

حاج قاسم تنها به انتهای سپاه دشمن نگاه می‌کرد

وی در ادامه گفت: اگر درست رفتار کنیم نباید نگران مشارکت مردم باشیم باید به الفبای انقلاب، اسلام، امام و رهبری برگردیم این مردم را می‌توان به صورت حداکثری پای کار آورد امروز تلاش جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای یک تکلیف است.

این فعال سیاسی با طرح این سؤال که چرا ۴۰ میلیون نفر برای حاج قاسم به میدان آمدند یادآور شد: چون چپ و راست و بدحجاب و باحجاب فهمیده بودند حاج قاسم خدمتگزار مردم است و تنها به انتهای سپاه دشمن نگاه می‌کند.

محمدصادقی گفت: حاج قاسم مأموریت بین المللی داشت اما به میان سیل زدگان خوزستان رفت امروز روحیه حاج قاسمی نیاز داریم و راه نجات کشور برگشتن به مکتب و اخلاص حاج قاسم است هنگامی که به عنوان مشاور در کنار آن شهید والامقام بودم یک بار نشد که از نداری حرف بزند می‌گفت ما آمده‌ایم که باری از دوش مقام معظم رهبری برداریم.

بانک همه کاره شده/صادر کننده را از نفس انداخته‌ایم

وی در ادامه با بیان اینکه باید در را به روی مردم باز کرد و ادبیات خود را تغییر دهیم یادآور شد: باید باور کنیم که ارباب مردم نیستیم و باید دغدغه درد مردم را داشته باشیم.

محمد صادقی ادامه داد: این زنجیرهایی که به پای اقتصاد بسته شده را باید باز کنیم گاه ۴۸ ماه طول می‌کشد تا مجوز یک سرمایه گذار را بدهیم بانک همه کاره اقتصاد کشور شده است و پدر صادر کننده را در می‌آ‌ورد امروز باید از نیروهای دانشگاهی کمک گرفته و باور کنیم که می‌توانیم اقتصاد خود را چابک کنیم.

وی با بیان اینکه سرباز نظام و انقلاب هستم یادآور شد: اولین باری که با انقلاب آشنا شدم در دوره تحصیل و دانش‌آموزی و در راهپیمایی پیش از انقلاب بود سپس به جبهه رفتم و آنجا شیمیایی شدم هنگامی که دوران زندان و در جبهه و در دفاع از حرم کسی برای ما کف نزد چرا که ما به تکلیف خودمان عمل کردیم.

محمدصادقی گفت: انگیزه دارم، چشم و گوش ما به حکم و اشاره رهبری است رهبری معظم انقلاب یک نابغه است و از معظم‌له در همه امور تبعیت می‌کنم.

مردم به برنامه‌ها رای می‌دهند نه چهره‌ها

محمدصادقی با بیان اینکه به دنبال بر هم زدن وحدت نیروهای انقلاب نیستم یادآور شد: اگر به جایی رسیدیم که احساس شد حضور ما منجر به روی کار آمدن آدم‌های ناباب می‌شود به مصلحت انقلاب عمل می‌کنیم و پا روی خودمان می‌گذاریم.

وی یادآور شد: انتخابات مثل دوی ۱۰۰ متر است آنها که روز آخر روی خط استارت ایستاده‌اند با همدیگر برابر هستند چهره آشنا بودن مهم نیست بلکه مردم به برنامه‌ها رای می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در نهایت به تفاهمی برسیم که به نفع نظام و انقلاب باشد.

***به گزارش فارس؛ خلیفه خلقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست اعضای هیئت موسس شورای ائتلاف با شاهین محمدصادقی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد مجموعه نیروهای انقلاب یکی از منسجم‌ترین و تشکیلاتی‌ترین نیروها در سطح کشور به شمار می‌روند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به مانند سایر نقاط استان همراهی نیروهای جوان و انقلابی مثال‌زدنی است که در سخت‌ترین شرایط اتحاد خود را حفظ کرده‌اند.

این فعال سیاسی ادامه داد: از زمان شکل گیری جمنا و سپس شورای هماهنگی و در نهایت شورای ائتلاف از استان‌های پیشتاز به شمار می‌رویمو

خلقی‌پور گفت: در زمینه عضو گیری از نیروهای انقلاب در حال حاضر یکی از استان‌های برتر به شمار می‌رویم در کل کشور تاکنون ۱۸۰ هزار نفر عضوگیری شده و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ۹ هزار نفر عضویت رسمی در سامانه پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد اثرگذاری خوبی خواهیم داشت و با وحدت حداکثری به استقبال انتخابات خواهیم رفت.

***به گزارش فارس؛ حجت الاسلام صفدر پناهی در نشست اعضای شورای مرکزی شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با شاهین محمدصادقی کاندیدای ریاست جمهوری آینده اظهار کرد: امیدواریم که کرونا تاثیری بر انتخابات نگذارد و بتوانیم با بهبود وضعیت کرونا تجمعات انتخاباتی برای مشارکت بیشتر داشته باشیم.

این فعال سیاسی گفت: تاکنون جلسات خوبی داشته‌ایم اما به دلیل وضعیت قرمز کرونایی نتوانستیم نشست عمومی داشته باشیم در صورت تغییر وضعیت همه کسانی که در مجموعه انقلاب هستند را به استان دعوت خواهیم کرد چرا که اتحاد و انسجام برای جریان انقلابی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که مردم رفتار ما را تحسین کرده به صورت حداکثری وارد عرصه انتخابات شوند.

حجت الاسلام پناهی به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم که فضای مجازی خدشه‌ای به روند برنامه‌های انتخاباتی وارد کند.

این فعال سیاسی گفت: نیروهای انقلاب باید به وحدت حداکثری رسیده تا به مانند دوره‌های قبل اتفاقات بدی پیش نیاید.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در این مدت تعطیلات مسئول اجرایی خود را معرفی کردیم و شورای مرکزی هم اصرار کردند که برای شورای اسلامی هم لیست ارائه کنیم.

وی گفت: باید با مطالعه وارد موضوع شوراها شویم زیرا بدون مطالعه ممکن است هم در روند برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات شوراها مشکلی به وجود بیاید.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در جمع ما و در جمع شورای ائتلاف کاندیداهای شوراهای اسلامی برای حضور در انتخابات شورای شهر وجود دارد یادآور شد: در صددیم به گونه‌ای عمل کنیم که در شورای شهر آینده حضور نیروهای انقلاب را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.