۰ نظر
۷۸ بازدید

دومین کنگره فرهنگی وهنری اسطوره‌مقاومت در یاسوج/درخشان:مکتب شهید سلیمانی زنده خواهد شد

دومین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره‌ مقاومت در یاسوج برگزار شد.
کد خبر : 66941
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 8:58

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، چهارشنبه ۱۳ دی ماه دومین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل ارشاد کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.​

امین درخشان روز چهارشنبه در این آیین گفت: برگزاری دومین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره‌ی مقاومت همزمان با بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی در شهر یاسوج یک افتخار بزرگ برای تببین مکتب سیلمانی و آگاهی بخشی نوجوانان و جوانان دارد.

امین درخشان تصریح کرد: این آثار فاخر با رویکرد جایگاه مردمی شهید سلیمانی در بخش‌های موسیقی، فیلم‌های کوتاه مردمی، هماهنگ، سرود هنرهای تجسمی و نمایشگاه عکس تولید شد.

وی اظهارداشت: امروز شهید قاسم سلیمانی به عنوان شخصیتی فراگیر در تمام اقشارجامعه به خصوص جوانان محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای دارد.

درخشان ادامه داد: با برنامه ریزی از این ظرفیت ها به نحو احسن برای جهاد تبیین و انتقال ارزش های معنوی مکتب سلیمانی استفاده خواهد شد.

دومین کنگره فرهنگی و هنری «اسطوره مقاومت» ویژه بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در یاسوج به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور جمعی از مسئولان اقشار مختلف مردم برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.