۰ نظر
۲۶۵ بازدید

داود طلوعی مطلق

دکتر مهرنوش سینا ، ناجی خبرنگار صداوسیماشهرستان بهمئی

در پی ورود جِسمی در آتش سوزی ماغر به چِشم خبرنگارصداوسیما ، پزشک مهرنوش سینا و کادر درمان بهمئی ناجی این خبرنگار می شوند.
کد خبر : 7713
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 23:14

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ درآتش سوزی روز گذشته ، در منطقه زیبا و گردشگر پذیر ماغرِ شهرستان بهمئی که دارای طبیعتی بکر و مثال زدنی است ، ۶ هکتار از عرصه های منابع طبیعی ، محیط زیست ،جنگل و همچنین باغ‌های میوه در آتش سوخت.

مسلم مختاری خبرنگار صداوسیما به همراه نیرو‌های مردمی، بسیج، منابع طبیعی، پاکبانان ، محیط زیست، فرماندار، نیروهای اداری و گروهی متشکل از یگان حفاظتِ منابع طبیعی ، برای تهیه گزارش خبری و انعکاس این حادثه به منطقه اعزام شده بودند.

ولی متاسفانه به دلیل شرایط آتش سوزی ، کوهستانی بودن منطقه جسم و شیء از محیط اطراف به چشم مسلم مختاری خبرنگار صداوسیما برخورد می کند و وارد چِشم ایشان می شود که ایشان بی تفاوت به موضوع ، تاصبحِ روز بعد در حالِ تنظیمِ گزارشِ آتش سوزی برای ارسال به تلویزیون و شبکه های اُستانی و سراسری می نشیند.

اما ناگهان درد شدیدی در چِشم این خبرنگار بروز می کند و بعد از مدتی مشخص می شود ، که قسمتی از شیء خارجی ، بیرون و قسمتی دیگر در چِشم ایشان قرار دارد.

این خبرنگار ، پس از هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان راهی مرکز بِستر درمانی می شود.

به صورت اتفاقی ، خانم دکتر مِهرنوش سینا یکی از متخصصین و پزشکان شهرستان بهبهان که در بهمئی مشغول فعالیت بود در محل حضور داشت ، که بعد از بررسی موضوع ، تهیه لوازم و بی حس نمودن ناحیه مورد نظر ، چِشم خبرنگارِ صداوسیما را شستسو می دهد و مدتی بعد با موفقیت و بدون آسیب ، جِسم خارجی را از چِشم این خبرنگار بیرون می آورد و اقدامات لازم برای رفع مشکل صورت می گیرد.

نکته قابل ذکر اینکه ، تلاش کادر درمان شهرستان بهمئی ، به همراه زحماتِ خانمِ دکتر مهرنوش سینا ، پرستاران داخلی و عوامل مرکز ، به همراه پیگیری ها و تلاش های آقای یوسفی روابط عمومی و دکتر هاشم طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان در سرعت بخشی به موضوع ، رفع مشکل و کمک به این خبرنگار قابل تقدیر است.

انتظار می رود از تلاشهای این پزشک و مجموعه و کادر بهداشت و درمان شهرستان بهمئی ، که خود از زمان شیوع ویروس کرونا ، خدمتی ای شبانه روزی ،خالصانه و خستگی ناپذیر داشته اند تقدیر و تشکر شود.

سال گذشته در آتش سوزی های منطقه کیمه در بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی ، آقای روح الله داد روان یکی از کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی ، دچار حادثه و شکستگی پای خود می شود ، شایسته است مسئولان با فراهم آوردن امکانات لازم و حمایت ، نسبت به تامین امنیت و حفظ جان امدادگران ، نیرو‌های مردمی ، پاکبانان ،حامیان محیط زیست و یگان حفاظتِ منابع طبیعی ، اقدام شایسته را صورت دهند.
لازم به ذکر است که این خانم پزشک، و کادر بهداشت و درمان، به منظور تکریم اصحاب رسانه، هیچ گونه هزینه ای برای درمان و رفع مشکل این خبرنگار دریافت ننمودند.

اصحاب رسانه، خبرنگاران صداوسیما، سایت ها و خبرگزاری ها نقش عمده ای در پیگیری مشکلات مردم و شهروندان دارند، و هر روز در معرض خطرات و مشکلات جدی هستند، انتظار میره، ادارت، نهادها و دیگر سازمانها، همچون این کادر درمان، حمایت کننده و یاری گر خبرنگاران باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.