داود طلوعی مطلق

دیدارسید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ با وزیر ورزش و جوانان

سلطانی فر دستورات ویژه را برای رسیدگی به موارد مطرح شده از جمله امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین اعتبارات ورزشی صادر کرد
کد خبر : 6368
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 14:44

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.
موحد در این دیدار با تشکر از زحمات مجموعه وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این وزارتخانه یکی از تاثیرگذارترین زیر مجموعه های دولت است.

وی گفت: شهرستان های حوزه انتخابیه هر چند از مناطق کمتر برخوردار است، ولی دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی می باشند و همواره در حال افتخار آفرینی هستند‌.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان داشت: در شهرستانهای چهارگانه ، هئیت های ورزشی بسیاری در حال فعالیت هستند که دارای ظرفیت بسیار خوبی بوده ولی متاسفانه با مشکلات مالی و کمبود امکانات ورزشی رو به رو هستند که ضرورت دارد نگاه ویژه به این هیاتها داشته باشید.

موحد تصریح کرد: سالن شهید باهنر دهدشت با توجه به میزبانی مسابقات لیگ برتر و قهرمانی کشور نیاز به کفپوش استاندارد دارد و انتظار می رود مساعدت لازم از طرف مجموعه وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد.

وی در مورد مشکلات ورزشگاه شهر قلعه رئیسی بیان داشت: این مجموعه چندین سال است که به حال خود رها شده که باعث ناامیدی ورزشکاران آن شهر شده است.

موحد گفت: در حوزه انتخابیه چندین طرح نیمه تمام ورزشی دیگر وجود دارد که نیاز به توجه ویژه ای از سوی مجموعه حضرتعالی دارند.
موحد همچنین یادآور شد با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان امور جوانان و تشکیل وزارت ورزش نباید در این وزارتخانه شاهد نگاه تک بعدی و صرفا در قالب ورزش باشیم و برای سامان دادن به امور جوانان باید ایده ها و برنامه های کارشناسی شده وجود داشته باشد و نباید از جوانان غافل شد ، داشتن برنامه مدون و توجه جدی به جوانان می تواند از بروز آسیبهای اجتماعی در جامعه جلوگیری کند و اعتقاد دارم غافل شدن از حوزه جوانان آثارش را در دیشموک و دیشموکها نشان میدهد .

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با تشکر از سید محمد موحد که مشکلات حوزه انتخابیه خود را به صراحت بیان کردند، افزود: امیدوارم بتوانم قدم های مثبتی در این راستا برداریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در مورد بحث های مطرح شده تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا به رفع این مشکلات بپردازیم.
وزیر ورزش با اشاره به سخنان موحد در خصوص جوانان و توجه جدی وی به این موضوع ، از تهیه لوایحی در این زمینه و ارسال به مجلس شورای اسلامی خبر داد .

سلطانی فر دستورات ویژه را برای رسیدگی به موارد مطرح شده از جمله امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین اعتبارات ورزشی صادر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.