۰ نظر
۸۲ بازدید

داود طلوعی مطلق

دیدار امام جمعه شهرلیکک باکارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی

ان شاءالله اولویت اول حضور حداکثری پای صندق های رأی و انتخاب افراد شایسته، متعهد باشد.
کد خبر : 7462
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 7:49

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، حجت‌الاسلام والمسلمین افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی به همراه تعدادی از مسئولین بمناسبت هفته هلال احمراز مدیر و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی دیدارکردند.
در این دیدار حجت الاسلام افروغی با تبریک هفته هلال احمر به این قشر زحمتکش که در سطح ملی جهانی و شهرستانی فعالیت دارند خسته نباشید و خدا قوت گفتند.
حجت‌الاسلام افروغی ،مدیر هلال احمر شهرستان بهمئی را یک مدیر بسیجی با روحیه جهادی و انقلابی دانستند که پای کار هستند و علیرغم کمبودات و تجهیزات در همه جا حاضرند و پابه پای مسئولین و گروه‌های مردمی و جهادی فعالیت دارند به خصوص در ایام کرونا اوج خدمات و فعالیت های این قشر زحمتکش برجسته و قابل مشاهده است.
وی درپایان چند توسعه انتخاباتی با توجه به انتخابات پیش رو بیان کردوگفت: انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری همه ما باید بدانیم انتخابات یک عبادت است و ثوابش از عبادت های فردی بیشتر است همانطوری که خدمت به یک جمع از خدمت به یک فرد ثوابش بیشتر است.
ما باید شاکر باشیم که در نظام جمهوری اسلامی قرار داریم و در آن نفس می کشیم و خدمت می کنیم از تفکرات جوانگرایی که مورد تایید مقام معظم رهبری است حمایت کنیم .
قوم گرایی که باعث شود شایسته‌سالاری کنار رود مثل تفکر اعراب جاهلیت است آن را کنار بگذاریم.

ان شاءالله اولویت اول حضور حداکثری پای صندق های رأی و انتخاب افراد شایسته، متعهد باشد.

 محسن رادی مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته هلال احمر و همچنین تقدیر وتشکر صمیمانه از امام جمعه  و مسئولین شهرستان  که باعث دلگرمی پرسنل خدوم هلال احمر شدند تقدیر وتشکر کرد و گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ارائه نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.