۰ نظر
۲۰۶ بازدید

داود طلوعی مطلق

دیدار با ریش سفیدان،معتمدین ومتنفذین بخش ممبی/دیدارباخانواده شهداء

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی به همراه مسئولین اداری بخش ممبی درایام شهادت حضرت زهرا(س) بعداز ادای احترام به مقام شامخ شهدا از گلزار مطهر شهدا عطرافشانی و سپس از خانواده های معظم شهید محمد داستان وشهیدمحمدطلا دن وشهید چروکی سرکشی نمودند.
کد خبر : 4283
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 9:12

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،سیدحامدارجمندپورگفت:باحضور سرگردمحمدی فرمانده ناحیه بسیج مقاومت بهمئی دیدار با ریش سفیدان،معتمدین ومتنفذین  و دیدارباخانواده شهداء در بخش ممبی برگزارردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا ضمن عرض خیرمقدم به حضار گرامی،مردم را ولی نعمتان این نظام وانقلاب خواندوخداوند منان را برای توفیق خدمت به این مردم سپاس گفت واز همه کسانی که دراین برنامه شرکت کرده اند تقدیر وتشکر کرد.

سرگرد محمدی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با اشاره به اینکه بعد عاطفی زندگی معصومین جزئی از فضائل ومناقب اهل بیت میباشد فرمود:حضرت زهرا(س)نمونه بارز ولایت مداری بود وماباید قبل از هرچیزی از آن بزرگوار درس ولایتمداری بیاموزیم واز ریش سفیدان ومعتمدین تقدیر وتشکر کرد وابراز امیدواری کرد به کمک بزرگان بتوان مشکلات ومطالبات مردم را پیگیری و برطرف نمود.

وی درپایان به صحبت ها ودغدغه های حضار گوش دادن و به سوالات آنان پاسخ گفتند و قول مساعدت و پیگیری دادند که مشکلاتشان را درحد توان برطرف نمایند.

درپایان این مراسم بابسیجیان جلسه داشتند وبعد از گفتگو با بسیجیان به گلزارشهدا رفتندو  بعداز ادای احترام به مقام شامخ شهدا از گلزار مطهر شهدا عطرافشانی و سپس از خانواده های معظم شهید محمد داستان ،شهیدمحمدطلا دن وشهید محمد چروکی سرکشی نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.