مسلم مختاری

دیدار با فرزندان شهدای بهمئی به مناسبت میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پدران آسمانی

با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات، ساماندهی وضعیت شهرستان و توجه هر چه بیشتر به مناطق مختلف صورت خواهد گرفت
کد خبر : 25616
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 - 12:24

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ صبح امروز سه شنبه همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) ، روز پدر، فرزندان شهدای شهرستان بهمئی با حضور در فرمانداری این شهرستان و دیدار با علی محمدی فرماندار بهمئی به بیان برخی خواسته های عمومی و پیشنهادات پرداختند.

فرماندار بهمئی، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان و تقدیر از خانواده های آنان که همواره در راه نظام و انقلاب و آرمانهای امام راحل (ره) گام برداشتند گفت: کشور ما امنیت و اقتدار خود را مدیون شهدایی است که جان و مال و خانواده خود را در راه حفظ تمامیت ارضی و مملکت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم نظام کردند.

علی محمدی در این نشست با تاکید بر رفع مشکلات عمومی مردم و همکاری فرزندان شهدا، تحصیل کردگان، جوانان و قشرهای مختلف افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات، ساماندهی وضعیت شهرستان و توجه هر چه بیشتر به مناطق مختلف صورت خواهد گرفت.

در این دیدار فرزندان شهدا از زحمات و پیگیری های فرماندار جوان و پر تلاش شهرستان تقدیر و تشکر کردند و خواستار پیگیری مجدانه در زمینه مشکلات متعدد شدند.

سید وحید چام پور رئیس کانون مداحان شهرستان، فعال فرهنگی ، محمد جهان نژاد فرزند شهید و خانم درخشان در این دیدار به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.