۰ نظر
۲۴۹ بازدید

بمناسبت گرامیداشت هفته معلم صورت گرفت

فاضل ریحان نسب

/ دیدار با معلمان مدرسه استثنایی به مناسبت روز معلم

در اقدامی کم نظیر توسط بسیج فرهنگیان، به منظورگرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، از زحمات و خدمات شایسته مسئولین مدرسه استثنایی شهرستان بهمئی تجلیل شد.
کد خبر : 70005
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 23:12

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، سرگرد پاسدار جهانگیر آشنا در اقدامی بی سابقه با حضور در مدرسه استثنایی شهرستان بهمئی با مدیر، معاون، و مربیان این مدرسه دیدار و ضمن تبریک روز معلم با اهدای شاخه گل از زحمات و خدمات شایسته این عزیزان در امر آموزش و پرورش و ارائه خدمات انسان دوستانه به دانش آموزان استثنایی تجلیل و تقدیر نمودند.

جهانگیر آشنا در حاشیه این دیدار ضمن تبریک روز معلم و بزرگداشت یاد و خاطره شهید مطهری به معلمان گفت: فداکاری معلمان آموزش و پرورش استثنایی وصف ناپذیر است و ما قدردان زحمات کلیه مربیان این مرکز  هستیم.

مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی  با اشاره به نقش تربیتی معلمان افزود: معلمی، ارزش بسیار والایی در نزد بزرگان دین ما دارد. پیشوایان دینی ما به هر شیوه ممکن، از معلمان و مقام پرارج آنان یاد کرده اند تا بدین وسیله، انسان ها را از مقام ارزشمند معلمان آگاه سازند.

آشنا هدف اصلی حضور خود در این مدرسه را علاوه بر تکریم معلمان، شنیدن مطالبات آن‌ها عنوان کرد گفت: ما بسیجیان در بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه بهمئی، ضمن قدردانی از زحمات شما آمادگی هرگونه همکاری با این مدرسه و مربیان را داریم.

رودابه خلیلی‌کیا مدیر مدرسه استثنایی لادن بهمئی ضمن تقدیر و تشکر از حضور سرگرد آشنا گفت: این چندسالی که در این مرکز مشغول فعالیت هستم اولین بار هست که برای تبریک هفته معلم به این مدرسه سر زده شد و خوشحالم که سپاه پاسداران اولین نهادی است که به این مدرسه آمد.

خلیلی‌کیا به مشکلات موجود در زمینه آموزش برای کودکان استثنایی اشاره کرد و گفت: این دانش‌آموزان افرادی هستن که متاسفانه از جامعه ترد شدند و با نگاه معلولیت دیده می شوند اما در واقع هرکدام از این دانشآموزان استعداد خاص خود را دارد

مدیر مدرسه استثنایی در حاشیه این بازدید اشاره به تلاش تمامی معلمان در مقاطع مختلف گفت: کار کردن با کودکان استثنایی ظرافت‌ها و سختی‌های خود را دارد و از این رو همه همکاران محترم مدارس ابتدایی از خود گذشتگی و تلاش وافری در سنگر آموزش دارند.

خلیلی‌کیا در پایان گفت: امیدارم قدم سپاه پاسداران مایه خبر و برکت باشد تا دیگر مسئولان شهرستان هم این مدرسه را ببیند و از نزدیک مشکلات را مشاهده کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.