داود طلوعی مطلق

دیدار جمعی از معلمان فاقد مسکن طرح ملی مسکن با امام جمعه شهرستان بهمئی

حجت الاسلام والمسلمین افروغی  به ارزش و جایگاه معلم اشاره کردند و معلمان را پایه واساس تحول و تمدن سازی دانستند
کد خبر : 5982
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 20:53

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،جمعی از معلمان که اسامی آنها از طریق سایت مسکن ملی اعلام شد با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار کردند.
در این دیدار  جمعی از معلمان فاقدمسکن  که  در سایت مسکن فرهنگیان ثبت نام کردند و تعداد ۲۱نفر از آنها تایید شدندکه برای دریافت زمین با مشکلاتی برخورد کردند و حالامشکلات خود را درحضور امام جمعه شهرستان به این شکل بیان کردند:

نماینده وسخنگو معلمان  گفت: ما حدود یکسال در سایت راه و شهرسازی ثبت نام کردیم و بعد از تایید ادارات مختلف، ۲۱نفر از ما تایید شدند و اسامی ما در اختیار راه وشهرسازی قرار داده شد، قرار بر این  شد که اداره راه و شهرسازی زمین تحویل این اسامی دهد اما شرایطی را برسر راه  این معلمان قرار دادند که از نظر آنها ظلم در حق معلمان هست.

وی بیان کرد: هر ۲نفر معلم باید ۴۰میلیون پرداخت نمایند و یک قطعه زمین ۲۰۰متری درمسکن مهرلیکک تحویل آنها داده شود و به شکل دوطبقه آن را ساخت نمایند و آنها طبقه اول و دوم را قرعه کشی و هرکدام صاحب یک طبقه شود.

وی ادامه داد :که  ساختمان دوطبقه در مسکن مهر مشکلات خاص خود را دارد  و با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی منطقه امکان قبولی این وضعیت وجود ندارد که معلمان دراین شرایط اقتصادی  ۲طبقه را در مسکن مهر ساخت کنند.

در پایان  معلمان از امام جمعه فهیم  شهرستان درخواست همکاری و رفع این مشکل را داشتندکه در حد امکان به هرنفر یک قطعه زمین ۲۰۰متری جهت ساخت ساختمان تحویل آنها دهند.

حجت الاسلام والمسلمین افروغی در پاسخ به فرهنگیان به  ارزش و جایگاه معلم اشاره کردند و معلمان را پایه واساس تحول و تمدن سازی دانستند.

حجت الاسلام افروغی در ادامه  با رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس راه وشهرسازی تماس تلفنی داشتند که در پاسخ بیان کردند  ان شاءالله در روزهای آینده جلسه ای با ادارات مسئول خواهیم داشت و به نتیجه مطلوب خواهیم رسید و این مشکل را حل خواهیم کرد.

افروغی درپایان گفت:از مسولان استانی و شهرستانی انتظار داریم که مشکل معلمان عزیز را حل کنند که معلم به جزء تدریس دغدغه دیگری نداشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.