۰ نظر
۷۸ بازدید

دیدار پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با فرمانده سپاه پاسداران

به مناسبت 2 اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران رئیس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با فرمانده سپاه پاسداران بهمئی دیدار کرد و آمادگی خود را جهت همکاری با برگزاری اجلاسیه 128 شهید شهرستان بهمئی اعلام نمود.
کد خبر : 69787
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 22:27

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ به مناسبت ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران رئیس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با فرمانده سپاه پاسداران بهمئی دیدار کرد و آمادگی خود را جهت همکاری با برگزاری اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی اعلام نمود.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم به رئیس و پرسنل اداره  ارشاد اسلامی گفت: بسیج سازندگی با همه توان آماده همکاری و خدمت‌رسانی به همه بخش‌ها و دستگاه‌ها است.

غلامی نژاد افزود: مردم، گنج‌های پنهان کشور و همه افرادی که در مسیر خدمت به جامعه از بسیجیان حمایت و با این بخش همراهی می کنند، بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه همه مشکلات کشور توسط خود مردم و در داخل کشور قابل حل است، افزود: مجموعه سپاه و بسیج از ابتدا در کنار مردم بوده‌اند و از مردم بودن و برای مردم بودن مایه افتخار آنهاست، از این رو در همه حوادث از جمله سیل و زلزله در کنار مردم هستند و در این حوادث مجموعه سپاه جزو نخستین نهادهایی هست که در منطقه حاضر شده و آخرین نهاد هم هست که از منطقه خارج می شود.

فرمانده سپاه بهمئی با اشاره به کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای کنگره ملی شهدا، اجلاسیه هایی در سراسر شهرستان های استان برگزار میشود که اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی  ۱۷ اردیبهشت ماه در محل ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار خواهد شد.
سرهنگ غلامی نژاد ضمن دعوت همه ادارات و مردم در این اجلاسیه گفت: از همه روئسا و پرسنل ادارات میخواهم که برای باشکوه برگزار شدن این اجلاسیه از تمام توان خود در فضای حقیقی و فضای مجازی استفاده کنند تا برنامه ای در شان و منزلت شهدا برگزار کنیم.
غلامی نژاد درخصوص چگونگی برگزاری و فضاسازی جهت اجلاسیه شهدا به مهمانان توضیحاتی ارائه داد.

 

سید زاهد افتخاری زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشا اسلامی شهرستان بهمئی با تبریک این اعیاد به ویژه سالروز تشکیل سپاه پاسداران از همراهی وحمایت فرماندهی و مجموعه تحت فرماندهی سپاه ناحیه بهمئی به ویژه در کارگروه های  شورای فرهنگ عمومی تقدیر وتشکر نمود.

سیدزاهد افتخاری زاده  با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت:  پیروزی رزمندگان سپاه اسلام در نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» که نشان از قدرت پاسداران جمهوری اسلامی را دارد به فرماندهی کل قوا، همه پاسداران و مردم تبریک عرض می کنم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کنگره ملی شهدا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره در راستای هرچه باشکوه دبرگزار شدن اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی جلسات متعددی با تمام واحدهای صنفی این اداره صورت گرفت.

وی از اعلام آمادگی این اداره برای همکاری در برگزاری اجلاسیه شهدا خبر داد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی با برپایی نمایشگاه کمیته‌های تألیف، تدوین و نشر، رسانه و مطبوعات و کمیته فرهنگی و هنری در این اجلاسیه شرکت خواهد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.