۰ نظر
۱۶۱ بازدید

داود طلوعی مطلق

دیدار سید محمد موحد با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده با امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 7430
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 9:02

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از راک نیوز؛سید محمد موحد نماینده مردم  شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده با امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سید محمد موحد به تشریح وضعیت موجود پروژه های معدنی حوزه انتخابیه خود پرداخت.
نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حوزه انتخابیه اینجانب از مناطق کمتر توسعه یافته بوده و نیازمند توجه جدی برای رسیدن به شرایط ایده آل می باشد .
موحد با اشاره به پروژه های آهک و فسفات چرام بیان داشت: مقرر بود با جلساتی که با مجموعه های مرتبط داشتیم  کارهایی انجام شود که سبب پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه ها شود، یکی اگهی فسفات و دیگر بهره‌برداری فاز نخست پروژه اهک هیداراته که متاسفانه از برنامه زمان بندی و اعلام شده عقب هستیم و این قابل پذیرش نمی باشد.
موحد گفت: بنده عادت ندارم قول بی اساس به مردم بدهم و باید برای این پروژه ها زمان بندی دقیق  و فنی مشخص شود که مردم در جریان کم و کیف امور قرار بگیرند .
وی تاکید: حضرتعالی اطلاع دارید که تاخیر باعث خارج شدن پروژه از ریل می شود لذا از شما انتظار دارم با همه توان به وضع  موجود رسیدگی و به پیشرفت  این پروژه ها سرعت دهید و با احداث صنایع لازم جهت فرآوری از خروج بوکسیت منطقه که میتواند زمینه ساز اشتغالزایی بیشتر شود جلوگیری نماید . موحد با اظهار نگرانی از عدم توجه به معدن نیترات لیراب دیشموک خواستار تعیین تکلیف آن شد . سید محمد موحد همچنین با تشریح شرایط معدن فسفات قیام شهرستان لنده خواهان عمل وزارت صمت به ایجاد جاده دسترسی این معدن شد .
 امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در این دیدار با بحق دانستن موارد مطرح شده از سوی سید محمد موحد بیان داشت: توسعه متوازن باید در تمام مناطق ایران صورت بپذیرد.
طاهرزاده تصریح کرد: پروژه‌های شهرستان چرام از اولویتهای شرکت تهیه و تولید است و حتما باید معدنی مانند نیترات که در یک منطقه محروم واقع شده را تعیین تکلیف کنیم و از معاونین خود خواست هماهنگی های لازم با شرکت ایمیدرو برای حل مشکل جاده دسترسی معدن فسفات قیام انجام شود .
وی در مورد بحث آهک بیان داشت: همان طور که استحضار دارید  قراردادی بسته شد و تا حدودی پیشرفت هم دارد ولی نقص هایی در این قرارداد وجود دارد از جمله پیش بینی نکردن بحث سنگ شکن این پروژه که بزودی آگهی آن منتشر می شود و در حال حاضر همکاران من درحال جمع آوری و ارائه راهکار برای حل سریع مشکلات قرارداد این پروژه هستند.
طاهرزاده تصریح کرد: ما خود را مفتخر به خدمت به مردم می دانیم و بر این امر تاکید می کنم باید این پروژه در این دولت روند اجرایی آن آغاز شود.
وی تاکید: یک خبر خوش این است آگهی فسفات چرام منتشر شده و شرکتهای قدرتمندی در زمینه معدن شرکت نموده و بزودی برنده این مزایده مشخص خواهد شد. در این جلسه که کلیه معاونین شرکت تهیه و تولید نیز حضور داشتند ، دکتر طاهرزاده با ارجاع هر کدام از موارد مطروحه به معاونین مربوطه ، آنان را موظف به تهیه فوری گزارشات مربوط به معادن حوزه انتخابیه سید محمد موحد نمود .

در دیدار سید محمد موحد با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران چه گذشت؟

در دیدار سید محمد موحد با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران چه گذشت؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.