فاضل ریحان نسب

دیدار فرمانده سپاه با پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته ملی دامپزشکی

در سومین روز از هفته دامپزشکی سرهنگ غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی همراه با سرهنگ نورائی جانشین ناحیه، سروان آشنا مسئول بسیج مهندسین و منابع طبیعی ناحیه، سروان راستی پور با پرسنل اداره دامپزشکی دیدار کردند.
کد خبر : 61386
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 15:35

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، در سومین روز از هفته دامپزشکی جناب سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی همراه با سرهنگ نورائی جانشین ناحیه، سروان جهانگیر آشنا مسئول بسیج مهندسین و منابع طبیعی ناحیه با پرسنل اداره دامپزشکی دیدار کردند.

دکتر علیپور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی در این جلسه ضمن ارائه گزارش از عملکرد این اداره در حوزه های مختلف اعم از مبارزه و پیشگیری از بیماری های دامی، طیور و قرنطینه و نظارت بهداشتی گفت: یکی از اولویت های مهم این اداره اجرای طرح های محرومیت زدایی می باشد که بحمدالله از ابتدای سال جاری چند دوره اردو جهادی در قالب گروه جهادی تخصصی دامپزشکی در مناطق محروم این شهرستان برگزار گردیده است.

و تا پایان سال چند دوره دیگر انجام خواهیم داد.

دکتر علی پور گفت: همراهی سپاه پاسداران در این اردوها باعث دلگرمی نیروهای دامپزشکی میشود.

 

در ادامه سروان جهانگیر آشنا مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ضمن تبریک هفته دامپزشکی و تشکر از فعالیت های اداره دامپزشکی و رضایت مردمی و بدنه جامعه روستایی و عشایری از مجموعه دامپزشکی شهرستان گفت: بایستی شکرگزار نعمت ها باشیم نعمت امنیت یکی از نعمت هایی می باشد که برای بعضی ها هنوز مجهول مانده است.

سروان آشنا گفت: بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، اداره دامپزشکی شهرستان را در اردوهای جهادی دامپزشکی و طرح های امنیت غذایی همراهی کرده است که این حرکت و برگزاری چنین اردوهایی باعث دلگرمی مردم و اراده قوی نیروهای دامپزشکی جهت خدمتگذاری بیشتر شده است.

 

آشنا افزود: بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی این آمادگی را دارد که در اردوهای جهادی دامپزشکی و طرح های امنیت غذایی در کنار پرسنل خدوم اداره دامپزشکی باشد.

 

در این دیدار صمیمی سرهنگ غلامی فرمانده سپاه ناحیه بهمئی ضمن تبریک هفته دامپزشکی به اهمیت دامپزشکی در حوزه سلامت اشاره کرد.

 

سرهنگ غلامی گفت: نقش و جایگاه مهم دامپزشکی در حوزه ی سلامت دام و رابطه مستقیم آن با انسان بر کسی پوشیده نیست.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: دامپزشکی با سلامت مردم ارتباط مستقیمی دارد، تلاش ها در این حوزه در واقع سلامت مردم و جامعه را تأمین می کند.

ایشان افزود: ناحیه مقاومت بسیج بهمئی همانطور که در سالهای قبل همراه و همگام اداره دامپزشکی بود اینک آمادگی کامل خود و مجموعه را در بحث برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی در مناطق محروم اعلام مینماییم.

فاضل ریحان نسب خبرنگار عصر آشنا

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.