۰ نظر
۱۵۴ بازدید

داود طلوعی مطلق

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با خانواده متوفیان جامعه ایثارگری شهرستان+تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی به همراه تعدادی از مسئولان به دیدار دو خانواده متوفی جامعه ایثارگری شهرستان رفت.
کد خبر : 4351
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 8:04

به گزارش پایگاه خبری عصراشنا به نقل از  آوای ماغر؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی به همراه امام جمعه،کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از پرسنل بسیج و سپاه به دیدار دو خانواده متوفی جامعه ایثارگری شهرستان رفت.

سرگرد پاسدار علی محمدی ابتدا به دیدار خانواده شهیدان عبادی فر رفت و به مقام مادر متوفی دو شهید والامقام که در ماه گذشته به فرزندانش شهیدش پیوست،ادای احترام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در ادامه این دیدارها از خانواده مرحوم سرهنگ شریعت نیا،فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج بهمئی سرکشی کرد.

امام جمعه شهر لیکک در این دیدار با تقدیر از فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان که ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگری را در دستور کار خود قرار داد،گفت:سه ریشه عمیق انقلاب عنایات ویژه امام زمان (عج)، ولایت فقیه و شهدا هستند.

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:ماها به بازماندگان و خانواده شهدا نیاز داریم، شاید بخشی از کار دیدارها تشریفاتی باشد اما قطعا در عالم کائنات تاثیر مثبت دارد همانگونه که پیراهن حضرت یوسف چشمان نابینایان حضرت یعقوب را بینا کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در دیدار با خانواده فرمانده اسبق این نهاد، گفت:از سالهای دور مرحوم شریعت نیا را می شناختم ؛ایشان جانباز و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس، الگوی اخلاق و تواضع بود.
سرگرد علی محمدی تصریح کرد:نام نیک بهترین سرمایه ای است که برای هر انسانی می تواند به یادگار بماند که مرحوم شریعت نیا توانست با مردم داری و تعامل با اقشار مختلف این میراث گرانبها را برای خود به یادگار بگذارد.
تصاویر تکمیلی خبر:
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.