۰ نظر
۱۵۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

دیدار مدیرجدید و کارکنان بنیادشهید امور ایثارگران با امام جمعه شهرستان بهمئی

مدیر جدید بنیادشهید و امور ایثارگران بهمئی و مجموعه همکاران با امام جمعه شهرلیکک دیدار کردند.
کد خبر : 35706
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 13:27

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا مدیر جدید بنیادشهید و امور ایثارگران بهمئی و مجموعه همکاران با امام جمعه شهرلیکک دیدار کردند.

نصرت اله سالاری ضمن ابلاغ ادب واحترام  رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به امام جمعه م شهرستان بیان داشتند:  خدا را شاکر وسپاسگذاریم که در سایه سار نور ولایت و رهبری در نهاد مقدسی بنام بنیاد شهید و امورایثارگران در خدمت عزیزترین قشر جامعه هستیم .
وی گفت:نهادی که برخاسته از انقلاب اسلامی و مردم است، و از این رو خدمت در این نهاد مقدس باید توام با روحیه انقلابی و بسیجی و جهادی باشد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند وظیفه بنیاد شهید یک حرکت معنوی است که در آن از خون شهدا پاسداری می کند و از آنجائیکه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران توفیقی الهی است که رسیدگی به این قشر عزیز باید در راس همه فعالیتهای مسولان دستگاههای اجرایی قرار داشته باشد .

سالاری در پایان ضمن ارائه گزارشی از آمار بیکاری جامعه هدف و تلاش برای حل این موضوع مهمترین اولویت کاری خود را تلاش در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دانست.

حجت السلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرلیکک ضمن عرض خیرمقدم ، ابتدا از زحمات  حجت اله فروزی به جهت زحمات و تلاشهای که در طی ۱۲ سال در جهت خدمت به جامعه ایثارگری متحمل نمودند تقدیر و تشکر نمودند.

افروغی سپس ضمن تبریک به  سالاری به جهت انتصاب در منصب و آرزوی توفیق برای ایشان بعنوان یک نیروی انقلابی و جهادی گفت:انتظار می رود در راستای نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و هم اندیشی با جامعه هدف و ملی شدن یادواره شهدای بهمئی و اشتغال جامعه ایثارگری اهتمام ورزیده ،ضمن اینکه اینجانب بعنوان امام جمعه با همکاری و همراهی فرماندار و نماینده مردم در مجلس در این راستا تلاش خواهیم نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.