۰ نظر
۲۴۵ بازدید

مسلم مختاری

دیدار مدیر جهاد کشاورزی بهمئی با امام جمعه شهر لیکک + تصاویر

امام جمعه شهر لیکک در این دیدار با تقدیر از تلاش ها و زحمات رضا راهدار بهمئی مدیر پیشین جهاد کشاورزی بهمئی، خواستار رفع مشکلات این نهاد، خدمت هر چه بیشتر به مردم، فعال نمودن بخش ترویج این نهاد و حمایت از تولید شد
کد خبر : 27178
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 10:04

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در این نشست که در دفتر ستاد نماز جمعه شهر لیکک برگزار شد با تبریک انتخاب آقای زکی نژاد به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: باید در راستای خدمت به مردم ، کمک به تولید، احیای واحد ترویج و رفع مشکلات موجود گامهای مهم و اساسی برداشته شود.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک با بیان اینکه، حوزه کشاورزی شهرستان نیازمند برنامه ریزی دقیق و به روز است تا بتواند رونق و توسعه کشاورزی را به شهرستان برگرداند افزود: باید حمایت لازم از کشاورزان صورت گیرد و در راستای بررسی و رفع مشکلات آنها گامهای اساسی برداشته شود.

امام جمعه شهر لیکک گفت: کارکنان این مجموعه با فرهنگ جهادی و بی ادعا تمام تلاش خود را در جهت توسعه کشاورزی و دامپروری وبرطرف کردن موانع و مشکلات موجود به کار گیرند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی رضا راهدار بهمئی مدیر پیشین جهاد کشاورزی، برای ایشان و تمامی تلاش گران این عرصه ارزوی موفقیت کرد.

زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی بهمئی هم با ابراز خرسندی از لطف و راهنمایی های امام جمعه شهر لیکک گفت: انشاالله با برنامه ریزی های صورت گرفته، اقدامات اساسی در راستای خدمت به مردم صورت خواهد گرفت.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.