۰ نظر
۱۸۱ بازدید

دیدار پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با پرستاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی بمناسبت روز پرستار

همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به دیدار پرستاران شاغل در مرکز بستر درمان بهمئی رفتند.
کد خبر : 43837
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آذر 1401 - 11:09

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به دیدار پرستاران شاغل در مرکز بستر درمان بهمئی رفتند.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بهمئی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س)، بیان نمود: پرستاری جایگاه والایی در جامعه دارد و نامگذاری ولادت با سعادت این بانوی مکرم به‌عنوان روز پرستار افتخاری بزرگ برای جامعه پرستاری است.
جهانگیرآشنا از خودگذشتگی، تعهد، صداقت و مهربانی را از ویژگی‌های بارز پرستاران عنوان کرد و گفت: پرستاری در مکتب اسلام و همچنین در نظام اسلامی دارای جایگاه والا و گرانقدری است

در این دیدار با اهداء شاخه گل و شیرینی به پرستاران، روز پرستار را تبریک و تهنیت گفتند و از فعالیت های ارزشمند، خدمات صادقانه و تلاش های شبانه روزی آنان در ارائه خدمات درمانی به جامعه و مراقبت های پرستاری از بیماران صمیمانه تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.