۰ نظر
۴۴۱ بازدید

مسلم مختاری

راهپیمایی حمایت از فسلطین ومقاومت در  بهمئی

مردم انقلابی و همیشه در صحنه بهمئی ، در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، همانند سایر نقاط کشور، تجاوزهای  وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
کد خبر : 61614
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 22:43
راهپیمایی حمایت از فسلطین ومقاومت در  بهمئی
مردم انقلابی و همیشه در صحنه بهمئی ، در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، همانند سایر نقاط کشور، تجاوزهای  وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش  پایگاه خبری عصر آشنا ؛ مردم بهمئی  پس از نماز جمعه امروز ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ ، با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و هیهات من الذله خشم خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

امام جمعه بهمئی هم به همراه شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی ،حمایت خود از مقاومت فلسطین و عملیات «طوفان الاقصی» را  اعلام کردند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی  ضمن محکوم نمودن جنایت های اسرائیل غاصب گفت: امروز وظیفه بشریت به ویژه آزادی ‌خواهان جهان حمایت از مردم غزه است و متاسفانه سران برخی کشورها بر اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل مهر تایید می‌زنند.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی از هفت روز پیش حملات بیرحمانه هوایی و موشکی به نوار غزه داشته است و تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از فلسطینی‌ها را به شهادت رسانده است که در نوع خود جنایتی بی رحمانه است.

شرکت‌کنندگان حمایت خود را از مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی اعلام  و بر پشتیبانی از گروه‌های مقاومت تأکید کردند.

راهپیمایان بهمئی در پایان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که عملیات طوفان‌الاقصی نبرد همه امت اسلام و نبرد آزادگان جهان است و خفت و خواری دشمن صهیونیستی را محقق نموده است.

مردم دیار بهمئی با سردادن شعارهای “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا”، تجاوزهای  وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم و حمایت قاطع خود از مردم مظلوم غزه و فلسطین را ابراز کردند.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.