۰ نظر
۲۴۳ بازدید

مسلم مختاری

رفع مشکلات و ساماندهی مزار و گلزار شهدا در بهمئی

 طرح ساماندهی گلزار‌های مطهر شهدا به همراه رفع مشکلات برخی از گلزارها  تا سال آینده به پایان می‌رسد.
کد خبر : 61643
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 8:38

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار بهمئی در حاشیه بازدید از گلزار مطهر شهدا در مناطق مختلف این شهرستان گفت: تاکنون ۷۳ گلزار مطهر شهدا شهری و روستایی در این شهرستان بهسازی، ساماندهی و تکمیل شدند.

علی محمدی با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان به منظور احداث و ساماندهی گلزار مطهر شهدا در این شهرستان در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شد که این مبلغ مصوب ، بصورت صددرصد اختصاص یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار ما بقی گلزار مطهر شهدا در این شهرستان ساماندهی می شوند گفت: نگهداری، حفظ و حراست از گلزار شهدا برعهده شهرداری، فرمانداری، دهیاری و بخشداری‌ها خواهد بود و در زمینه  بهسازی گلزار شهدا شهرستان بهمئی جزو شهرستان های برتر است.

فرماندار بهمئی با بیان اینکه ساماندهی، بهسازی و تکمیل گلزار مطهر شهدا در بهمئی از مهمترین دغدغه‌های خانواده شهدا است ادامه داد: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای عملیات ساماندهی تعداد ۶ گلزار از گلزار‌های مطهر شهدا واقع در حوزه رود تلخ، بخش‌های ممبی، سرآسیاب یوسفی و بخش مرکزی شهرستان اختصاص یافت.

محمدی در این بازدید به رفع مشکلات گلزار مطهر شهدا در زمینه تامین آب و برق و راه ارتباطی مناسب اشاره کرد و گفت: رفع نواقص موجود در دستور کار هست و به زودی مشکلات گلزارهای این شهرستان مرتفع خواهد شد.

شهرستان بهمئی دارای ۸۱ گلزار مطهر با ۱۲۳ مزار شهید می‌باشد که تاکنون ۷۳ گلزار تکمیل و به بهره برداری رسید.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.