داود طلوعی مطلق

روزهای ننگ برای مدعی دموکراسی در جهان/به جای اعزام بمب‌افکن به خلیج‌فارس آتش‌نشانی به کنگره بفرستید

روزهای ننگ برای مدعی دموکراسی در جهان به جای اعزام بمب‌افکن به خلیج‌فارس آتش‌نشانی به کنگره بفرستید
کد خبر : 4239
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 19:55

به گزارش پایگاه خبری عصزآشنا،به نقل از دهدشت نیوز حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مصوبه مجلس شورای اسلامی برای مقابله با بدعهدی دشمن در مسئله برجام را ستودنی خواند و اظهار داشت: دشمن سال‌هاست کشور را به بهانه واهی برجام و در سایه غفلت برخی از سیاستمداران فریب می‌دهد.

امام جمعه کهگیلویه گفت: چند مسئله وجود دارد سازمان انرژی اتمی موظف است ظرف دو ماه انجام دهد و الحمدلله شروع کرده است سالیانه به میزان حداقل ۱۲۰ کیلو اورانیوم با غنی ۲۰ درصد در فردو تولید و ذخیره کند.

وی اضافه کرد: اگر مسئله پزشکی هسته‌ای در کشور با قدرت ادامه پیدا می‌کرد نیاز به اینکه بمانیم ببینیم دشمن به ما چیزی می‌ فروشد یا نه نبود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد:استکبار باید بداند زیاده‌خواهی و تهدید و زبان زور برای او هزینه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امریکا توجه کند دورانی که با برجام بازی و بزک کردن برجام توسط بزدلان داخلی بتوانند جمهوری اسلامی را احاطه کند و علم هسته‌ای را به عقب برگردانند گذشت.

 خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکهfatf سازوکار گروگانگیری اقتصاد ایران است، گفت: خیلی از کشورها زیر بار این معاهده نمی‌روند مسئله بین المللی است زیر نظر سازمان ملل نیست چرا برخی تحریف می‌کنند به دروغ میگویند علت اینکه واکسن کرونا نمی توانیم وارد کنیم بخاطر اجرا نشدن «اف‌ای‌تی‌اف» است؟

وحدانی‌فر با بیان اینکه پیوستن به این گروه در واقع گشایش راه نفوذ نرم در نظام مدیریتی و سایسی ایران است،افزود: چطور خیلی از کشورها اجرا نمی‌کنند اما پا بر حلقوم ملت ایران گذاشتند که باید اجرا شود؟

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت:تا کجا و تاکی تحریف و کو آن تدبیر برای جامعه.

وی در بخش دیگری از سخنانش تحرکات اخیر امریکا را متذکر شد و گفت:این روزهای امریکای مدعی حقوق بشر و حامی مظلومان، امریکایی که رسانه‌هایش گوش فلک را از دموکراسی کر کردند امروز رییس جمهور مستقر اجرا کننده انتخابات می‌گوید در انتخابات تقلب شده است ننگ بر دموکراسی و مایه آبروریزی است.

وحدانی‌فر افزود: این‌ها نشان می‌دهد امریکا دیگر کسی نیست که به او توجه کرد کسی نیست که از حقوق بشر از دموکراسی حرف بزند افول امریکا قابل کتمان نیست.

وی با بیان اینکه دیگر امریکا ابر قدرت نیست، مهمترین مولفه ابرقدرتی یک کشور را قدرت راهبردی در داخل و در بیرون و جهان دانست و گفت: امریکای کنونی هیچ کدام از نشانه‌های راهبردی را ندارد نه تنها در منطقه و جهان مانده است بلکه در داخل دچار اختلالات در اداره کشور است که انتخابات۲۰۲۰و حوادث پسا انتخابات گواه این مدعی است.

وحدانی‌فر ادامه داد: اگرچه رسانه‌های غربی در تلاش‌اند این پیشامد را طبیعی جلوه دهند اما همان تریبونی که بر علیه ملت ایران ظلم گفته می‌شود در تصرف طرفداران ترامپ قرار گرفت.

وی تأکید کرد: توصیه می‌کنیم که به جای ارسال بمب افکن‌های ب ۵۲به خلیج فارس زحمت بکشید خودروی اتش‌نشانی به کنگره بفرستید در حد توان کنگره را مدیریت کنید اتش فروزان کنگره خاموش شود.

امام جمعه کهگیلویه با تسلیت رحلت ایت‌الله مصباح یزدی ایشان را از طراحان انقلاب و نویسندگان زبردست خواند و گفت: آن عالم ربانی از جفای دشمنان بی‌امان نماند.

وی همچنین ساخت سد آبریز را از مهمترین مطالبات شهرستان کهگیلویه و راهکار توسعه منطقه دانست و گفت: مسؤولان تاکنون پیگیری‌های خوبی انجام داده‌اند تشکر می‌کنم اما می‌طلبد با جدیت بیشتر دنبال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.