۰ نظر
۱۳۳ بازدید

داود طلوعی مطلق

زنان خانه دار و دانشجویان، غیرحضوری بیمه می شوند

علاقه مندان می‌ توانند همه مراحل انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir انجام دهند.
کد خبر : 32724
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 12:00

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان خانه دار و دانشجویان می‌توانند با انعقاد قرارداد بیمه و آغاز بیمه‌ پردازی، از خدمات و حمایت‌های تامین اجتماعی مانند بازنشستگی، ازکارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط بهره‌مند شوند.

رسول چراغ سحر گفت: ثبت‌نام و بیمه‌پردازی در این طرح،بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این سازمان صورت می گیرد و علاقه مندان می‌ توانند همه مراحل انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir انجام دهند.

وی افزود: بیمه زنان خانه دار و دختران بالای ۱۸ سال سن ، بیمه دانشجویان و بیمه صاحبان مشاغل آزاد، از طرح های زیرمجموعه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی است که بر اساس آن، گرو های هدف دارای ۱۸ تا ۵۰ سال سن می توانند با انعقاد قرارداد و شروع بیمه پردازی از آن بهره مند شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیمه دانشجویان این امکان را فراهم می‌آورد که ایام تحصیلات دانشگاهی، به عنوان سوابق موثر در بازنشستگی بیمه‌شدگان دانشجو لحاظ شود.

نورمحمدی تصریح کرد: هم چنین صاحبان حرف و مشاغل آزاد و افرادی که از هیچ نوع پوشش بیمه ای برخوردار نیستند، می توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی و انعقاد قرارداد، از مزایای این نوع بیمه شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط برخوردار شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.