۰ نظر
۱۶۴ بازدید

علی سیناوالی اصل

زنگ انقلاب در بخش ممبی به صدا درآمد

همزمان با سراسر کشور و آغاز دهه مبارک فجرزنگ انقلاب در مدرسه فجر و فاتح روستای دره بید وباحضور شورای اداری بخش ممبی به صدا درآمد.
کد خبر : 68113
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 10:55
زنگ انقلاب در بخش ممبی به صدا درآمد

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،زنگ انقلاب در بخش ممبی طنین انداز شد.

علی سیناوالی اصل مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش ممبی گفت:همزمان با سراسر کشور و آغاز دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدرسه فجر و فاتح روستای دره بید وباحضور شورای اداری بخش ممبی به صدا درآمد.

حجه الاسلام کریم عزیزی در این مراسم ضمن توصیه به (امام شناسی)گفت:در آن روزهایی که غرب و ایادی خونخوارش به سرکردگی آمریکای جنایتکار سعی برآن داشتند که ایران را برای همیشه زیر سیطره خود نگه دارند،امام راحل با حرکتی الهی تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کرد و باتحمل رنج وتبعیدهای طاقت فرسا در۱۲بهمن۱۳۵۷با ورود به میهن اسلامی و در۲۲بهمن مهر تآیید بر پیکره انقلاب اسلامی زد.

عزیزی گفت:امروز و پس از۴۵سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران،باید وصایای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را نقشه راه خود بدانیم و قدردان خون هزاران شهید راه حق و حقیقت باشیم.

والی اصل از اداره آموزش وپرورش و مجموعه مدیران مدارس ودانش آموزان،سپاه پاسداران،کمیته امداد،روحانیت معظم وپرسنل نیروی انتظامی که در این برنامه همکاری وحضور داشتند تشکر وقدردانی کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.