مسلم مختاری

زنگ همبستگی و جشن مقاومت در مدارس  بهمئی

در حمایت از مردم فلسطین و پیروزی عملیات جبهه مقاومت و حماس زنگ همبستگی و جشن مقاومت در مدارس شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 61433
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 22:33

 به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ دانش آموزان دختر و پسر مدارس شهرستان بهمئی زنگ همبستگی در حمایت از مردم فلسطین و پیروزی عملیات جبهه مقاومت و حماس را جشن گرفتند.

زنگ مقاومت و همبستگی با فلسطین در حمایت از عملیات طوفان الاقصی در دبیرستان دخترانه عفاف ، مدرسه استثنایی لادن و همچنین مدرسه فردوسی لیکک به صدا درآمد.
همچنین در پاسداشت عملیات طوفان الاقصی و حملات موشکی گسترده جبهه مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی، پرچم فلسطین را به اهتزاز در آوردند.

امام جمعه شهر لیکک در این مراسم با اشاره به اینکه ، موفقیت رزمندگان مقاومت در عملیات روز گذشته باعث شادمانی مسلمانان سراسر جهان شده است گفت: شکسته شدن هیبت پوشالی این رژیم از طریق جوانان فلسطینی رقم خواهد خورد و وعده رهبر معظم انقلاب در فروپاشی این رژیم غاصب عملی خواهد شد.

حجت الاسلام صلواتی با بیان اینکه ، امروز با افتخار در مدارس بهمئی زنگ همبستگی با ملت غیور فلسطین به صدا در آمده است افزود: چراغی که اندیشه و مکتب سردار شهید سلیمانی در دل ملت ستمدیده فلسطین روشن کرد، انتفاضه‌های آنان که با دست خالی و سنگ انجام می‌شد جای خود را به عملیات‌های غرور آفرین در مناطق اشغالی فلسطین داده است.

وی گفت: در پی عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین در مناطق اشغال شده با عنوان عملیات طوفان الاقصی، دانش آموزان این دیار همصدا با مردم کشورمان و سایر آزادیخواهان جهان حمایت خود را از این اقدام غرور آفرین اعلام کردند.

مسلم مختاری خبرنگار

     

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.