۰ نظر
۱۴۳ بازدید

سخنگوی دولت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از روند جشنواره های فجر بازدید / بهادری جهرمی: استقبال و نشاط مردم برای ما ارزشمند است

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت جمعه شب با حضور در سالن سینما هنر شهر یاسوج، در جمع هنردوستان کهگیلویه و بویراحمدی به تماشای فیلم آسمان غرب نشست.
کد خبر : 68305
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 8:06

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به همراه دکتر سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از روند جشنواره های فجر در استان بازدید کردند.

دکتر بهادری جهرمی در حاشیه این بازدید که در نوع خود جالب توجه بود جشنواره های فجر را با اهمیت عنوان کرد و افزود: جای خوشحالی دارد که در این وقت شب شاهد حضور و استقبال خوب مردم عزیز یاسوج برای اکران فیلم های جشنواره فجر هستیم .

وی از برگزار کنندگان جشنواره‌های فجر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی کرد . دکتر احمدزاده هم در این بازدید خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ادارات موفق ما در استان و شاهد تحولات خوبی در فعالیت های فرهنگی استان بوده ایم.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ارایه گزارش مختصری از جشنواره های فجر در استان گفت: امسال همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان میزبان سه جشنواره فیلم فجر ، موسیقی فجر و تجسمی فجر می باشد.

دکتر بهادری جهرمی همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از این بازدید به تماشای فیلم آسمان غرب که حاصل رشادت های شنید شیرودی و همرزمانش بوده نشسته اند و سپس از نمایشگاه عکس های انقلاب ۵۷ در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کردند.

 

   

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.