۰ نظر
۱۹۷ بازدید

سرباز شماره صفر بهترین مستند جشنواره ملی فانوس شد

مستند سینمایی سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین مستند بلند جشنواره ملی هنری فانوس شد.
کد خبر : 43258
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 23:09

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنامستند سینمایی سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین مستند بلند جشنواره ملی هنری فانوس شد.

آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ به میزبانی شهر اصفهان در تالار هنر این شهر با حضور امیرسرتیپ دکتر بنی سهرابی جانشین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و آمیرسرتیپ سزاوار رئیس سازمان هنری و سینمایی بنیاد حفط آثار و ارزش های دفاع مقدس و هنرمندان سراسر کشور و مسئولین استان اصفهان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه آثار این جشنواره در پنج بخش هنرهای نمایشی و سینمایی، تجسمی، موسیقی و سرود و رادیویی و همچنین بخش آزاد بوده است، خاطرنشان کرد: هفت هزار و ۲۷۳ اثر از سراسر کشور ارسال شد که از این تعداد پس از داوری ۶۵۱ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره در اصفهان ارجاع و در نهایت ۷۴ اثر برگزیده شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه صدها برنامه مختلف به مناسبت ۲۵ آبان روز اصفهان به همت سپاه صاحب‌الزمان (عج) و پایگاه‌های مقاومت بسیج و با الگوگیری از دفاع مقدس برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.