۰ نظر
۲۳۸ بازدید

داودطلوعی مطلق

سرباز شماره صفر روی عرشه ناو شهید رودکی در بندر عسلویه لنگرانداخت

اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور ۴۰ کشور جهان و به مناسبت نیمه شعبان در بندر عسلویه برگزار شد.
کد خبر : 46189
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1401 - 12:54

سرباز شماره صفر روی عرشه ناو شهید رودکی در بندر عسلویه لنگرانداخت

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور ۴۰ کشور چهان و به مناسبت نیمه شعبان، از ساعت ۲۰ چهارشنبه ۱۷ اسفند روی عرشه ناو شهید رودکی در بندر عسلویه برگزار شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سلیمانی فرمانده بسیج، برخی از معاونین رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و هنرمندان و اهالی رسانه مهمانان مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره فیلم مقاومت بودند.

در این مراسم که همراه با برنامه‌های هنری مختلف برگزار شد، در بخش دفاع مقدس: جایزه بهترین فیلمنامه به هادی حجازی فر برای فیلم سینمایی موقعیت مهدی، بهترین کارگردانی به محمد حسین لطیفی برای فیلم غریب و بهترین مستند بلند به محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه وبویراحمد برای سرباز شماره صفر رسید.

جلال غفاری دبیر جشنواره فیلم مقاومت اظهار داشت: در این جشنواره بیش از ۲۰۰ فیلمساز، مستندساز و خبرنگار از ۴۰ کشور حضور دارشتند و بیش از ۲۵۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به جشنواره ارسال شد و به ثبت رسید و در هیئت‌های انتخاب بررسی شد و مورد قضاوت داوران قرار گرفت.

داوری آثار بخش دفاع مقدس هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را شهریار بحرانی (رئیس هیئت داوران)، حبیب اله بهمنی، محسن علی اکبری، فرهاد قائمیان و محمد داوودی بر عهده داشتند.

نامزدهای دریافت جایزه بهترین مستند بلند بخش دفاع مقدس: سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد،۶۴۱ روز اسارت به کارگردانی زهره نجف زاده،روایت صادق به کارگردانی مرتضی مطوری،مسیر رستگاری به کارگردانی سیدمهدی خیام الحسینی،معجزه بناسان به کارگردانی حبیب احمدزاده،

نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم بلند بخش دفاع مقدس: ،تک تیرانداز به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری،غریب به تهیه کنندگی حامدعنقا،اتاقک گلی به تهیه کنندگی داود صبوری،موقعیت مهدی به تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد،گل‌های باوارده به تهیه کنندگی سعید سعدی،منصور به تهیه کنندگی جلیل شعبانی،دسته دختران به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری معرفی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.