داود طلوعی مطلق

سرقت و راهزنی از شهروندان بهمئی در حوزه استحفاظی بهبهان رخ داد/آماده همکاری برای شناسایی عاملان و کشف جرم هستیم

سرهنگ تقوی نژاد گفت:باوجود اینکه مشکلات پیش آمده برای شهروندان بهمئی خارج از حوزه استحفاظی رخ داد اما آماده همکاری برای شناسایی و کشف جرم هستیم.
کد خبر : 3473
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 6:49

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از  آوای ماغر؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی آمادگی خود را برای کمک به دستگیری سارقان و راهزنان اخیر در حوزه استحفاظی همجوار خبر داد.

سرهنگ سید نوراله تقوی نژاد تصریح کرد:در روزهای اخیر اتفاقات ناگواری برای دو نفر از شهروندان بهمئی در مسیر لیکک به تشان رخ داد.

وی افزود:در این مسیر به قصد سرقت و غارت اموال به صورت شبانه به دو راننده بهمئی حمله شد.

فرمانده انتظامی بهمئی خاطرنشان کرد:خودروی یکی از شهروندان به سرقت رفت و یکی دیگر از شهروندان بهمئی هم با اسلحه گرم مورد حمله قرار گرفت و زخمی شد.

تقوی نژاد با بیان اینکه تعدادی از شهروندان بهمئی در فضای حقیقی و مجازی درخواست پیگیری این معضل را از نیروی انتظامی شهرستان داشتند، ادامه داد: جرم ها در حوزه استحفاظی شهرستان بهبهان رخ داد و پرونده قضائی هم توسط شاکیان در همان شهرستان در حال پیگیری است.

وی در پایان گفت:با این وجود نیروی انتظامی شهرستان بهمئی آمادگی کامل خود را برای همکاری با نیروی انتظامی شهرستان بهبهان در راستای شناسایی و کشف عاملان این حادثه اعلام می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.