۰ نظر
۱۳۵ بازدید

آسیه مجیدی مهر

سفر امید بخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به کهگیلویه بزرگ

این سفر نه یک بازدید ساده و سرسری که همراه با بررسی دقیق پروژه‌ها و موانع موجود سر راه آنها و البته بایدها و الزامات افزایش سرعت عملیات اجرایی با رعایت حفظ کیفیت این پروژه‌ها بود.
کد خبر : 65406
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 17:44

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای،رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان راهداری،راه و شهرسازی و آب فاضلاب از برخی پروژه های اجرایی کهگیلویه بازدید کردند و در ادامه مشکلات مربوط به اجرای طرح های عمرانی در جلسه شورای اداری بررسی شد .
جهانگیر شاهینی در بازدید از برخی پروژه های اجرایی در شهرستان کهگیلویه، تکمیل پروژه های نیمه تمام در راستای اثربخشی اعتبارات و بهره مندی مردم از اجرای پروژه های عمرانی را ضرورت و رویکرد اصلی سیاست دولت دانست.

وی با بیان اینکه مطالبه گریها باید منطقی و مبتنی بر شاخص های توسعه باشد گفت: در شرایط کنونی تعریف پروژه جدید، موجب طولانی شدن پروژه‌های نیمه کاره می‌شود و این موضوع به معنای بهره مند نشدن به موقع مردم از اجرای طرح‌هاست.

وی گفت : تدبیر این است که با مدیریت اعتبارات پروژه ها و تکمیل طرحهای احداثی، زیر ساخت های ضروری در شهرستان اجرا تا دیگر لازم نباشد فردی از این منطقه بدنبال کارو بهبود معیشت به شهر یا استان مجاور مهاجرت کند.

جهانگیر شاهینی در بازدید از برخی پروژه های اجرایی در شهرستان کهگیلویه تکمیل پروژه های نیمه تمام در راستای اثربخشی اعتبارات و بهره مندی مردم از اجرای پروژه های عمرانی را ضرورت و رویکرد اصلی سیاست دولت دانست.
این مقام مسئول با بیان اینکه شرایط کنونی امکان پوشش همه نیازهای شهرستان را نمی دهد افزود: اولویت های استان در توزیع اعتبارات و اجرای طرح ها شامل آب و فاضلاب، آموزش و پرورش،راه و حمل و نقل و زیرساخت های توسعه خدمات تعریف شده است.

شاهینی در خصوص روند اجرای طرح های عمرانی در کهگیلویه عنوان کرد:خوشبختانه روند خوبی در افزایش سرعت اجرای پروژه ها و همچنین افزایش اعتبارات و تخصیص ها در دولت سیزدهم ایجاد شده است.

شاهینی با اشاره به اینکه موضوع تنش آبی مساله مهم استان است تصریح کرد: اقدامات خوبی در این زمینه در حال شکل‌گیری بوده و اقدامات ‏بودجه‌ای خوبی در به‌ حداقل‌ رساندن تنش‌ها در این زمینه تدوین شده است.

‏ وی خاطر نشان کرد : توجه ویژه دولت در این خصوص شتاب بخشی به طرح‌های نیمه تمام ابی است که نیاز است نهادهای متولی با زمان بندی مناسب روند اجرایی طرح های آبی شهرستان را تسریع کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.