داود طلوعی مطلق

سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده کهگیلویه بزرگ به دیشموک / فعالیت‌های فرهنگی در دیشموک تقویت می‌شود

پیوست فرهنگی کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۱ مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.
کد خبر : 28463
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 فروردین 1401 - 23:14

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از منطقه دیشموک به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود :به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و گستردگی و پراکندگی منطقه مسائل فرهنگی در این منطقه مغفول مانده‌است که نیاز به توجه بیشتری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: مستقر نبودن دستگاه‌های فرهنگی در منطقه را یکی از دلایل عقب ماندن مسائل فرهنگی در دیشموک و چاروسا دانست و خاطرنشان کرد امیدوارم با فعال کردن شورای فرهنگ عمومی هر دو بخش، بخشی از مشکلات فرهنگی این مناطق مورد توجه قرار خواهد بگیرد و برطرف شود.

وی در خصوص توجه به بحث آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد :اولاً مردم این دیار به صداقت و دین‌داری شهرت دارند و و این خود یک فرهنگ غنی است، اما به دلیل مشکلات و معضلات ناشی از نارسایی‌هایی که بوده ، آسیب‌هایی در بعد اجتماعی وجود دارد که باید با نگاه فرهنگی به آن‌ها کمک شود و بدون تردید آسیب‌های اجتماعی دیشموک در برنامه های فرهنگی سال جاری در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواهد بود.
درخشان همچنین اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دیشموک با توجه به پراکندگی روستاها باید تقویت شوند چون کانون میتوانند ظرفیت موثری برای این منطقه در حوزه فرهنگی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.