۰ نظر
۲۸۷ بازدید

داودطلوعی مطلق

صدور مجوز رسمی اولین آموزشگاه آزاد هنری موسیقی و دو موسسه تک منظوره در شهرستان بهمئی

از طرف وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز آموزشگاه موسیقی (آوای مهر )و دو موسسه تک منظوره (اوای سیمرغ و عصرآشنابهمئی)صادر گردید.
کد خبر : 46180
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 9:14

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ‌و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی عادل پورجشیره گفت: از طرف وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز آموزشگاه موسیقی (آوای مهر )و دو موسسه تک منظوره (اوای سیمرغ ،آوای مهر و عصرآشنابهمئی)صادر گردید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی صدور این مجوزها را مهمترین مقوله جهت رشد وتعالی هنرمندان به ویژه در بخش آموزش دانست و گفت: هنر موسیقی از بهترین مقوله های هنری است که با روح و روان انسان ارتباط دارد و با صدور مجوز این آموزشگاه با مدیریت وحید عادلنیا از تحصیل کردگان دانشگاه برتر کشور و سابقه تدریس می باشد که انتظار میرود علاقمندان به این هنر والا فرصت را غنیمت شمرده و جهت یادگیری و آموزش به این اموزشگاه مراجعه نمایند.

وی در ادامه سخنان خود شاهنامه وشاهنامه خوانی را از هنرهای فاخر و مورد استقبال شهرستان بیان کرد و گفتند موسسه تک منظوره( آوای سیمرغ) که با مدیریت شاهنامه خوان برتر جشنواره های استان  امین کریمیان مجوز آن صادر شد آماده پذیرش علاقمندان به شاهنامه، شاهنامه خوان، و تحقیق و پژوهش در زمینه علمی وبرگزاری کارگاه های مختلف هنری می باشد.

موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره آموزش( فن بیان، گویندگی، آیین سخنوری، روایتگری تاریخ انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت” راویان نور”)یکی دیگر از موسسات تک‌منظوره که به منظور فعالیت در حوزه های فرهنگی وهنری با مدیریت جهانگیر آشنا از فعالان فرهنگی واجتماعی می باشد صادر گردید.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و همکاری همه عزیزان به جهت صدور این سه مجوز؛ از مردم فرهنگ دوست و هنردوست بهمئی درخواست نمودند که از اینگونه موسسات و آموزشگاه ها حمایت و استقبال نمایند تا بتوانیم علاوه بر آگاهی بخشی، از آسیب های اجتماعی پیشگیری بنماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.