آسیه مجیدی مهر

ضرورت توجه به مبنای گفتمانی مسأله حجاب و عفاف / در تحلیل و تبیین مسائل اجتماعی جامعه شورای فرهنگ عمومی مسولیت قانونی دارد / درخواست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فرماندار چرام برای اختصاص زمین فرهنگسرا‌

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین عبودی رئیس شورای سیاستگذاری استان کهگیلویه وبویراحمدبرگزارشد
کد خبر : 44333
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 23:31

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: مردم چرام هستند که همواره سهم بسزایی در عرصه فرهنگ و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی داشتند.
وی ضمن تقدیر از شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان داشت: در تلاشیم باهدایت نماینده محترم ولی فقیه و ائمه جمعه استان شورابه ریل واقعی و جدی و هدفمندی برسد.

درخشان گفت:رسالت شورای فرهنگ عمومی ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی عالی ترین مرجع تصمیم گیری مسائل فرهنگی جامعه هست .
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی درباره موضوع جلسه شورای فرهنگ عمومی حجاب وعفاب بیان داشت:یکی از مهمترین مسائل روز حجاب و عفاف است تمام ظرفیت دشمن روی این مسئله هست رفتار ما باید فرهنگی و هوشمندانه باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : از آنجا که این شورا جای خرد جمعی نخبگانی است مسئله حجاب و عفاف جای بحث و بررسی است و مردم ایران در طول تاریخ مردم عفیفی بودند که ذات و باور مردم ما همراه عفت و حیا است و این مسئله حتی در شکل گیری انقلاب اسلامی مشهود بود و ما نسبتی با برهنگی فرهنگی نداریم و امروزه مسئله حجاب وعفاف یک امر قانونی و شرعی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان افزود:بزرگنمایی دشمن سوءاستفاده از احساسات و هیجانات جوانان و نوجانان است و امروز دشمن آن را یک مسئله سیاسی کرد ونشانه شکست دشمن همین جاست که از حربه حجاب که باور غالب جامعه است سعی در انحراف افکار عمومی جامعه دارد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی درادامه به ظرفیتهای فرهنگی شهرستان اشاره کرد و بیان داشت:شهرستان ظرفیتهایی بالایی در حوزه فرهنگ وهنر دارد و از برنامه ها و مسائل فرهنگی شهرستان حمایت میکنیم و همچنین فرهنگ وارشاد چرام نیاز به زیر ساخت فرهنگی دارد که امادگی کامل را برای ساخت فرهنگسرا در صورت اختصاص زمین را داریم.

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.