۰ نظر
۱۸۹ بازدید

مسلم مختاری

طبخ و توزیع ۲۰ هزار پرس غذا ی گرم بین نیازمندان بهمئی

20 هزار پرس غذای گرم توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و قرارگاه پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر بین نیازمندان بهمئی طبخ و توزیع شد.
کد خبر : 37258
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 22:12

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، جانشین قرارگاه پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر شهرستان بهمئیبا اشاره به اینکه ، با هدف کمک به تامین معیشت مردم ، در بهمئی ۲۰ هزارپرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد گفت: علاوه بر این، طرح‌های مختلفی به منظور کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه به همت این نهاد در دستور کار است.
مصدق رضایی با بیان اینکه ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ابتدای کرونا تا امروز با ارائه خدمات گوناگون از قبیل توزیع بسته‌های معیشتی، اهداء جهیزیه، لوازم تحریر، بسته پروتینی، وسایل سرمایشی و گرمایشی در کنار خانواده‌های نیازمند بوده است افزود: شناسایی نیازمندان واقعی و استمرار کمک به آنان و کمک به زوج‌های جوان از جمله این طرح‌ها است.

وی با اشاره به اینکه ، بر اساس اصول بهداشتی ، غذا‌ها بسته بندی و درب خانه‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و نیازمندانی که از قبل شناسایی شده است توزیع شد گفت: برای پخت و توزیع این تعداد پرس غذا بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا، بیش از ۸میلیارد ریال هزینه شده است.

گفتنی است به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و قرارگاه پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر و با همکاری و مشارکت بیش از ۱۰ گروه جهادی، هیئت، مسجد، خیریه این میزان غذا در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

در این سفره آسمانی ۳ تن برنج ، ۳۰۰ لیتر روغن ، گوشت ، ۲۰۰ کیلو رب گوجه فرنگی و سایر اقلام به کار رفته است.

 

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.